2024 წლის მეორე კვარტალში ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 17.9 მილიონი ლარი მიიღეს. კომუნიკაციების კომისიამ, მაუწყებლობის შესახებ კანონის საფუძველზე, ტელეიმედის, რუსთავი 2-ის, მთავარი არხის, პოსტვ-ის, ფორმულას, ტვ პირველისა და ჯი-დი-ეს თი-ვი-ის დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებმაც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებლებს რეკლამაში ყველაზე მეტი გადაუხადეს.

2024 წლის II კვარტალში ტელეიმედს 161 რეკლამის დამკვეთი ჰყავდა, საიდანაც ყველაზე მეტი — 100 000-დან 500 000 ლარამდე Henkel Central Asia Caucasus LLP-მა, პსპ ფარმა-მ, კოკა–კოლა ბოთლერს ჯორჯია-მ, დიპლომატ ჯორჯია-მ, აიდიეს ბორჯომი თბილისმა, ბერლინ-ქიმიას წარმომადგენლობა საქართველოში-მა, საქართველოს თავდაცვის სამინისტრომ, ავერსი ფარმა-მ, საქართველოს ცენტრალურმა საარჩევნო კომისიამ და გლობალ ბიერ ჯორჯია-მ დახარჯეს.

ამავე პერიოდში, რუსთავი 2-ს (მედია ჰოლდინგი) სულ 156 დამკვეთი ჰყავდა, საიდანაც 100 000-დან 500 000 ლარამდე პსპ ფარმა-მ, კოკა–კოლა ბოთლერს ჯორჯია-მ, ავერსი ფარმა-მ და ვიმ ბილ დან საქართველომ, ხოლო 50 000-დან 100 000 ლარამდე - შპს ორთაჭალა გეითი-მა, ჯი ემ ფარმასიუთიქალს-მა, აიდიეს ბორჯომი თბილისმა, მარტინ პამაჩ-მა, FICOSOTA-მ და ლაქტალის ჯორჯია-მ გადაიხადეს.

მთავარ არხს ამავე პერიოდში სულ 68 რეკლამის დამკვეთი ჰყავდა, საიდანაც 100 000-დან 500 000 ლარამდე კოკა–კოლა ბოთლერს ჯორჯია-მ, პსპ ფარმა-მ, დიპლომატ ჯორჯია-მ, ავერსი ფარმა-მ და საქართველოში ამერიკის შეერთებული შტატების საელჩომ დახარჯეს. 50 000-დან 100 000-მდე გადაიხადეს ბერლინ ჰემია, მენარინი დისთრიბუშენ ჯორჯია-მ და ჯი ემ ფარმასიუთიქალს-მა, ხოლო კომპანებს, რომლებმაც მაუწყებელს 7 000-დან 50 000-მდე ლარი გადაუხადეს Henkel Central Asia Caucasus LLP, ვიმ ბილ დან საქართველო და საქართველოს უნივერსიტეტი წარმოადგენენ.

პოსტვ-ისთვის რეკლკამის დამკვეთების რაოდენობა ამავე პერიოდშიი 45 იყო, აქედან კი ყველაზე მეტი - 100 000-დან 500 000 ლარამდე შპს ჯეოკეპ-მა, სადისტრიბუციო კომპანიამ, შპს ბუნებრივმა აირმა, სტერეო+-მა და რესპუბლიკამ გადაიხადეს. 50 000-დან 100 000-მდე დახარჯეს ქართული რძის პროდუქტებმა,, ტიფლის ფაბ-მა, და ფალავანმა. ნესტლე საქართველომ და არქი პრომოუშენმა კი მაუწყებელს 7 000-დან 50 000 ლარის ფარგლებში გადაუხადეს.

ტელეკომპანია ფორმულას ამავე პერიოდში 48 დამკვეთი ჰყავდა. დამკვეთ კომპანიებს, რომლებმაც ტელევიზიას 100 000-დან 500 000 ლარამდე გადაუხადეს შპს ქონთენთ მენეჯმენტ ქომფანი და კოკა–კოლა ბოთლერს ჯორჯია წარმოადგენდნენ. 50 000-დან 100 000-მდე გადაიხადეს პსპ ფარმა-მ, შპს პეტრა სი რეზორტ-მა და სამოქალაქო საზოგადოების ინსტიტუტმა. რაც შეეხება თეგეტა მოტორსს, ჩინური მედიცინის ცენტრს, ამერიკის შეერთებული შტატების საელჩოს საქართველოში, შპს ორთაჭალა გეითს და მამუკა ხაზარაძეს, მათ ფორმულაზე რეკლამაში 7 000-დან 50 000 ლარამდე დახარჯეს.

ტელეკომპანია პირველს ამავე პერიოდში 55 რეკლამის დამკვეთი ჰყავდა, საიდანაც პსპ ფარმა-მ და კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია-მ ყველაზე მეტი - 100 000-დან 500 000-მდე ლარი გადაიხადეს. 50 000-დან 100 000-ის ფარგლებში დახარჯა სან პეტროლეუმ ჯორჯია-მ, ხოლო იმ კომპანიების ჩამონათვალი, რომლებმაც მაუწყებელს 7 000-დან 50 000-მდე გადაუხადეს, შემდეგია: შპს პირველი მეღვინეობა, ჩინური მედიცინის ცენტრი, დრიმლენდ ოაზისი, ბერლინ-ქიმიას წარმომადგენლობა საქართველოში, ნოვა, დიპლომატ ჯორჯია და თ და კ რესტორნები.

რაც შეეხება ჯი-დი-ეს თი-ვი-ს, ამავე პერიოდში მისი რეკლამის დამკვეთების რაოდენობა სულ 42 იყო, საიდანაც 50 000-დან 100 000 ლარამდე კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია-მ და Henkel Central Asia Caucasus LLP-მა დახარჯეს. 7 000-დან 50 000-მდე გადაიხადეს აიდიეს ბორჯომი თბილისმა, FICOSOTA-მ, საქართველოს თავდაცვის სამინისტრომ, ლაქტალის ჯორჯია-მ, დიპლომატ ჯორჯია-მ, Egis Pharmaceuticals PLC-მა, იბერია რეფრეშმენტს-მა და ბერლინ-ქიმიას წარმომადგენლობა საქართველოში-მ.