მაშინ, როცა ტელეკომპანიების შემოსავლების ძირითადი წყარო რეკლამა, სპონსორობა და საეთერო დროის გაყიდვაა, მედია-კავშირი “ობიექტივი” ერთადერთი ტელევიზიაა, რომლის შემოსავალის მნიშვნელოვან ნაწილს (38,3%) შემოწირულობები შეადგენს.

მედიის განვითარების ფონდის კვლევის თანახმად, 2015 წელს ტელეკომპანიის შემოწირულობები 48% იყო, ხოლო 2016 წლის შესაბამისს პერიოდში ამ მაჩვენებელმა 38,3% შეადგინა. ამასთან 8,5% “ობიექტივის” მფლობელის შემოწირულობაა, ხოლო 91,5% - სხვა პირების.

ფოტო: MDF