სალომე სამადაშვილი

7 Feb. 2019, 15:13

საქართველოში ყველა, აკადემიური მოსწრების თვალსაზრისით, ვინც იწყებს უმაღლესი განათლების მიღებას, ახერხებს იმას, რომ დიპლომი აიღოს, როდესაც ევროკავშირის სახელმწიფოებში 30%-ზე მეტი ვერ იღებს დიპლომს. ჩვენ გვყავს საზოგადოებაში მრავალდიპლომიანი და სრულიად უვიცი ადამიანები. ეს რა თქმა უნდა ქმნის იმ პრობლემას, რომ ჩვენ ვერ სევძლებთ სიღარიბის პრობლემის დაძლევას. ამ ფონზე, რატომ მოხდა ინიცირების მიღება ისეთი კანონპროექტის, რომელიც გაუადვილებდა ავტორიზაციის მიღებას ისედაც უხარისხო უმაღლეს სასწავლებლებს, და რატომ შეჩერდა შემდეგ ამ კანონის განხილვა? იყო თუ არა კერძო და შესაძლოა, კორუფციული ინტერესები?


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. "ჩემს სახეზე ეს კვალი გაქრება, მაგრამ შენი სახიდან რუსეთის მონის კვალი ვერ ჩამოირეცხება" — სტუდენტის მიმართვა პრემიერ-მინისტრს
  2. მდინარაძე: როცა ქალი ამბობს, "არ ვარ დაოჯახებული, მაგრამ მინდა მყავდეს შვილი", ამის უფლება უნდა ჰქონდეს თუ არა, საკამათოა
  3. სტუდენტი, რომელიც კობახიძის ლექციაზე საქართველოსა და ევროკავშირის დროშით მივიდა, ლექციაზე არ შეუშვეს
  4. ბესარიონ მეტონიძე — მუცლის კედლის თიაქრები
  5. მთავრობის პროპაგანდისტი: ჩემი ადგილი ევროპაშია, მაგრამ ევროპა ჩემთვის ევროკავშირი არ არის

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

საქართველოს მთავრობა ევროპის საბჭოს GRECO-ს ანტიკორუფციული შეფასების ანგარიშს მალავს — TI

მოკლედ: საერთაშორისო გამჭვირვალობა — საქართველოს ინფორმაციით, საქართველოს მთავრობამ პირველად განაცხადა უარი,…