საქართველოში პირველად 25 ოქტომბერს, ელექტრონული კომერციის დღე გაიმართა, რომელიც საქართველოში ელექტრონული კომერციის გარემოს ხელშეწყობას, ქართულ და საერთაშორისო კომპანიებს შორის მჭიდრო კავშირის, გამოცდილების გაზიარებისა და სტრატეგიული პარტნიორობის შექმნას ისახავდა მიზნად.

E-commerce day-ზე საქართველოს ისეთი კომპანიები ეწვივნენ, როგორებიცაა: Amazon Pharmacy, Rakuten Viber, Trendyol, Glovo, Evido x Meta და სხვა. სპიკერებმა საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით ელექტრონული კომერციის გამოწვევებზე და მათი გადაჭრის გზებზე, მის მომავალო პერსპექტივებზე, ხელოვნურ ინტელექტსა და სხვა საინტერესო საკითხებზე ისაუბრეს.

ღონისძიების ფარგლებში საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერის ვორქშოფი გაიმართა, სადაც Ads მენეჯერის Product Owner-მა, თორნიკე სამადაშვილმა მოსულ სტუმრებს გააცნო თუ როგორ მუშაობს შეთავაზების მართვის ახალი პლატფორმა და დეტალურად მიმოიხილა თუ როგორ შექმნან შეთავაზებები 1 200 000-ზე მეტი მომხმარებლისთვის.

როგორ მუშაობს შეთავაზების პლატფორმა?

საქართველოს ბანკის ახალი პლატფორმა — Ads მენეჯერი ბიზნესს აძლევს შესაძლებლობას შექმნას ეფექტური შეთავაზებები სამიზნე აუდიტორიის მოთხოვნების შესაბამისად, რომლებიც შეიძლება იყვნენ სტუდენტური ბარათის მომხმარებლები, Solo sCool, Plus, Amex ბარათის მომხმარებლები და მიწვდნენ 1 300 000-ზე მეტ მომხმარებელს ჩვენ ციფრულ არხებში გამოუჩნდებათ — რელევანტურობის მიხედვით.

შეთავაზების შექმნის პრინციპი კი Facebook Ad Manager-ისა და Google-ის მსგავსია: ბიზნესი თავად ქმნის შეთავაზებას, განსაზღვრავს მიზანს, არჩევს სასურველ აუდიტორიას — სქესის, ასაკის, შემოსავლების, ადგილმდებარეობით და სხვა მახასიათებლებით. ჩვენთვის მომხმარებელთა დაცულობა და უსაფრთხოება უმნიშვნელოვანესია და სწორედ ამიტომ ინფორმაცია გენერირდება ავტომატურად სასურველი მახასიათებლების მიხედვით, კონკრეტული ინდივიდების იდენტიფიცირების გარეშე.

რომელ ციფრულ არხებში შეძლებენ მომხმარებლები თქვენ მიერ შექმნილი შეთავაზების ნახვას?

ამ ეტაპზე, შეთავაზებების ნახვის შესაძლებლობა საქართველოს ბანკის სამ არხშია შესაძლებელი, ესენია:

რა ტიპის ანალიტიკის ნახვის შესაძლებლობა გაქვთ Ads მენეჯერით?

ციფრულ სამყაროში, ბიზნესისთვის მთავარი ამოცანაა იცოდეს ვინ არის მისი პროდუქტისა თუ სერვისის მომხმარებელი, როგორ იქცევიან ისინი, რა მოსწონთ და სხვ., რათა მათზე მორგებული შეთავაზებები შექმნან.

Ads მენეჯერის ანალიტიკა მომხმარებლის ქცევებისა და სურვილების ანალიზის შესაძლებლობას იძლევა. მისი მეშვეობით ბიზნესი შეძლებს ნახოს:

  • მომხმარებელთა დინამიკა — რამდენი ადამიანი დაინტერესდა შეთავაზებით და რამდენმა გამოიყენა პროდუქტი თუ სერვისი;
  • მომხმარებლის დემოგრაფიული მახასიათებლები;
  • მომხმარებლის ფსიქოგრაფიული მახასიათებლები — სქესი, ასაკი;
  • მომხმარებლის ინტერესები — რა მოსწონს.
  • მსგავსი ანალიტიკა ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს მიიღონ მონაცემებზე დაყრდნობით გადაწყვეტები და შექმნან ეფექტური შეთავაზებები სამიზნე აუდიტორიისთვის.

რაც მთავარია ის ინფორმაცია რომელსაც ვაწვდით ბიზნეს მომხმარებლებს მათი აუდიტორიის შესახებ არის აგრეგირებული და პერსონალურ მონაცემებს არ ეხება

შექმენი შენი შეთავაზება Ads მენეჯერში. ხოლო, თუ გაინტერესებს, როგორ შექმნა ის 1 300 000-ზე მეტი მომხმარებლისთვის ეწვიე ბმულს.