საქართველოს ბანკი სტუდენტების დასაქმების მხარდასაჭერად ლიდერატორის პროგრამის განხორციელებას აგრძელებს. ბანკი III-IV კურსის სტუდენტებს 12 პროგრამას სთავაზობს, რომლის ფარგლებშიც ისინი სამუშაო გამოცდილების მიღებას ბანკის 40-მდე დეპარტამენტში შეძლებენ.

ლიდერატორის მთავარი მიზანია კარიერული განვითარების საწყის ეტაპზე შეუწყოს ხელი ახალგაზრდების პროფესიულ განვითარებასა და დასაქმებას. სტუდენტები 1 წლის განმავლობაში, როტაციის პრინციპით სხვადასხვა მიმართულებით და სხვადასხვა პოზიციებზე იმუშავებენ. ეს მნიშვნელოვნად შეუწყობს ხელს ბანკის ფუნქციონირების 360°-ით დანახვას და კონკრეტული მიმართულებების შესახებ სრულყოფილი ხედვის ჩამოყალიბებას.

ამასთან, პროექტში ჩართული სტუდენტების განვითარებას გუნდის პროფესიონალი მენეჯერები ინდივიდუალური მენტორინგითა და ტრენინგებით უზრუნველყოფენ. პროგრამაზე რეგისტრაცია დღეს დაიწყო. აღსანიშნავია, რომ პროგრამა ანაზღაურებადია და მაქსიმალურადაა მორგებული სტუდენტების სწავლის გრაფიკს. "ახალგაზრდა ლიდერების მომზადება საქართველოს ბანკის უცვლელი პრიორიტეტია. პროექტის ფარგლებში, მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების მიღებას სტუდენტები ბანკის 40-მდე დეპარტამენტში შეძლებენ. წელს დავამატეთ ისეთი მიმართულებებიც, როგორიცაა HR, მარკეტინგი და ციფრული არხების განვითარება. ვფიქრობთ, ლიდერატორი მნიშვნელოვან როლს ითამაშებს ახალგაზრდებისთვის კარიერული გეგმების განსაზღვრასა და საჭირო უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში. გვინდა, წარმატება ვუსურვოთ სტუდენტებს ამ საინტერესო და მათთვის მნიშვნელოვან ეტაპზე. გვჯერა, რომ ეს ყველაფერი დადებითად აისახება როგორც ახალგაზრდების, ასევე ჩვენი ქვეყნის სამომავლო განვითარებაზე",- აცხადებენ საქართველოს ბანკში.

ინფორმაციისთვის, ბანკი სტუდენტურ პროგრამებს მათი კარიერული წინსვლის მხარდაჭერის მიზნით 2014 წლიდან ახორციელებს. პროექტის ფარგლებში უკვე 154 ახალგაზრდა დასაქმდა. პანდემიასთან დაკავშირებული გამოწვევების მიუხედავად, ბანკმა წარმატებით შეძლო 2020 წელს დაგეგმილი პროგრამების ონლაინ ადაპტირება და სტუდენტებისთვის პროექტის 9 სხვადასხვა მიმართულებით შეთავაზება. ლიდერატორის პროგრამაზე დამატებითი ინფორმაცია ხელმისაწვდომის აქ.

საქართველოს ბანკის შესახებ: საქართველოს ბანკი ქვეყნის წამყვანი ბანკია აქტივების (საბაზრო წილი35.6%), სესხებისა (საბაზრო წილი 34.8%) და კლიენტთა დეპოზიტების (საბაზრო წილი 37.9%) მიხედვით (2020 წლის 30 სექტემბრის მდგომარეობით, ბანკების მიერ ეროვნული ბანკისთვის მიწოდებული ფინანსურიინფორმაციის თანახმად). საქართველოს ბანკი მის კლიენტებს სთავაზობს კორპორაციული და საცალო საბანკო,ასევე ინვესტიციების მართვის მომსახურების ფართო სპექტრს. 2020 წლის 30 სექტემბრის მდგომარეობით,საქართველოს ბანკი ემსახურებოდა 2.6 მილიონზე მეტ მომხმარებელს 206 სერვისცენტრის, 947 ბანკომატისადა 3,130 გადახდის აპარატისგან შემდგარი ქსელის, ასევე დისტანციური საბანკო მომსახურების პლატფორმისადა თანამედროვე სატელეფონო ცენტრის მეშვეობით. სრული ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებსაიტს.