ლადო კახაძე

15 Dec. 2022, 01:51

აქედან ვსვამ კითხვას, რა მოხდა, რატომ არ მიიტანეთ ლეპტოპი. მე არ ვიცი ახლა, ხო ხედავთ, დღეს ველოდებოდი სასამართლოს და ახლა შენგან გავიგე. ვსვამ კითხვას, ვეკითხები, ვისაც ევალებოდა — ლეპტოპი არა გვაქვს მართლა და გაგვიჭირდა ლეპტოპის მიტანა? რატომ არ მივიტანეთ? აი, ვსვამ [კითხვას], შენ რა გგონია, ეს დეპუტატი ვარ და რაღაცა ვალდებულებები მაქვს, სიტყვას ვერ ვიტყვი? მე ყველაფერს ვლაპარაკობ, ადამიანებს პირში ველაპარაკები. [...]

მიზეზი უნდა გავიგოთ ჯერ, რა მოხდა. ერთს ერთის სჯერა, მეორეს მეორის, მესამეს მესამის და რამდენი ადამიანია, იმას თავისი პირველი ჩამძახებლის სჯერა. ასეა ეს. დემოკრატია ეს ყოფილა. სიმართლე როგორც ასეთი, ფიგურანტი აღარ არის. ზოგის სიმართლე ტყუილია, ზოგის ბამბა ჩხრიალებს, იცით ხომ ეს ყველაფერი?! [...]

აი, ტექნიკურ სამსახურს ვეკითხები, რა ტექნიკური მოუგვარებელი დაგემართათ, რომ არ ჩართეთ ეს ადამიანი, აი, აქედან თქვენთან ერთად დავსვი ეს შეკითხვა, მე, მაგალითად, სიამოვნებით მოვისმენდი პასუხს და ამ პასუხის გაგების შემდეგ გავაკეთებდი ჩემს კომენტარს. ახლა მე მარტო კითხვის დასმა შემიძლია.

ამის შესახებ ქართული ოცნების დეპუტატმა პალიტრანიუსის ეთერში ისაუბრა. დღეს პენიტენციურმა სამსახურმა მიხეილ სააკაშვილს არ მისცა შესაძლებლობა, სასამართლო სხდომას დისტანციურად დასწრებოდა, რაც უწყებამ შესაბამისი ტექნიკური მოწყობილობების არქონით ახსნა.


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. მდინარაძე: როცა ქალი ამბობს, "არ ვარ დაოჯახებული, მაგრამ მინდა მყავდეს შვილი", ამის უფლება უნდა ჰქონდეს თუ არა, საკამათოა
  2. ალტ-ინფო აცხადებს, რომ საჯარო რეესტრმა მათი ახალი პარტიის, "ქართული იდეის" გაუქმების პროცესი დაიწყო
  3. ბესარიონ მეტონიძე — მუცლის კედლის თიაქრები
  4. დააკავეს საქართველოს 4 მოქალაქე, რომლებმაც ევროკავშირის ქვეყნების ბიბლიოთეკებიდან ძვირადღირებული წიგნები მოიპარეს
  5. იმედი: ქართული ოცნების მიერ დაანონსებულ კონტრაქციას, სავარაუდოდ, ბიძინა ივანიშვილიც დაესწრება

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

The Digital Banker-მა საქართველოს ბანკი საუკეთესო ციფრული სამომხმარებლო გამოცდილების მქონე ბანკად დაასახელა საქართველოში

საერთაშორისო გამოცემა The Digital Banker-მა საქართველოს ბანკი საუკეთესო ციფრული სამომხმარებლო გამოცდილების (Digital CX)…