თბილისი-ბათუმის მიმართულებით მატარებლით მგზავრობა ძვირდება — რამდენად

ფოტო: საქართველოს რკინიგზა
25 ივლისიდან საქართველოს რკინიგზა თბილისი-ბათუმის მიმართულებით მოძრავ ორსართულიან სამგზავრო მატარებლებზე ტარიფებს ცვლის. უცვლელი დარჩა თბილისი-ფოთის, ზუგდიდის, ოზურგეთის და ქუთაისის მიმართულებით მგზავრობის ღირებულება.
რატომ არის მნიშვნელოვანი: მოქალაქეებს მგზავრობა 9-დან 24 ლარამდე უძვირდებათ იმის შესაბამისად, თუ რა ტიპის ბილეთებს ყიდულობენ.
- მეორე კლასი 25 ლარის ნაცვლად — 34 ლარი;
- პირველი კლასი 61 ლარის ნაცვლად — 74 ლარი;
- ბიზნეს კლასი 100 ლარის ნაცვლად — 124 ლარი;
დეტალები: კომპანიის განმარტებით, ძალაში რჩება ყველა შეღავათი მაგისტრალური მიმოსვლის ელექტრომატარებელზე სტუდენტებისთვის, ომის ვეტრანებისა და რკინიგზელებისთვის.
- ასევე მოქმედებს საბავშვო ტარიფი (50%-იანი) — 10 წლამდე ასაკის ბავშვებისთვის ყველა კატეგორიის ადგილებზე სამგზავრო მატარებლებში;
- ხოლო 5 წლამდე ასაკის ერთი ბავშვი იმგზავრებს უფასოდ მგზავრთან ერთად, თუ იგი არ დაიკავებს ცალკე ადგილს.
რკინიგზაში აცხადებენ, რომ ტარიფის ზრდის მიზეზებია ბოლო წლებში მნიშვნელოვნად გაზრდილი ელექტროენერგიის, მატარებლების მოვლა-შენახვის, მასალების და სხვა ხარჯები.
- მათივე თქმით, წლების განმავლობაში, არ განხორცილებულა ტარიფებში ცვლილება და კომპანია საკუთარი სახსრებით ახორციელებდა სამგზავრო გადაყვანების სუბსიდირებას.
- რკინიგზაში ხაზს უსვამენ იმასაც, რომ ალტერნატიულ ტრანსპორტით მგზავრობის ტარიფები იზრდებოდა სისტემატიურად და ახლა, როცა ისინიც ზრდიან ფასს მგზავრობის ტარიფი, კვლავ რჩება სხვა ტრანსპორტთან შედარებით იაფი.
არქივიდან: ბოლო 5 წლის განმავლობაში პირველად, საქართველოს რკინიგზა მოგებაზე გავიდა.
- 2017-2020 წლებში კომპანიამ ყოველი წელი ზარალით დაასრულა, ხოლო 2021 წელს 52,7-მილიონიანი მოგება ნახა.
- სს საქართველოს რკინიგზა ქვეყნისთვის სტრატეგიული მნიშვნელობის კომპანიაა, რომლის 100%-იანი წილის მფლობელი საქართველოს საპარტნიორო ფონდია.
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
კომენტარები