როგორ დაემშვიდობნენ ცნობილი ბრენდები რუსეთს — 10 ფოტო

0
წაკითხვა
0
კომენტარი
0
გაზიარება
24 თებერვალს რუსეთი უკრაინაში შეიჭრა და ომი წამოიწყო, რომელიც, სამწუხაროდ, დღემდე გრძელდება. აგრესიის საპასუხოდ უამრავმა ქვეყანამ რუსეთს ეკონომიკური სანქციები დაუწესა, ცნობილი ბრენდები კი რუსულ ბაზარს ერთი მეორეს მიყოლებით ტოვებენ.
იმის საილუსტრაციოდ, თუ როგორ ემშვიდობებიან ბრენდები რუსეთს, ჩეხმა დიზაინერმა მათი ლოგოები გადააკეთა:
1. "არა-ფლიქსი" ნეტფლიქსის მაგივრად
2. i'm lovin' it-ის ნაცვლად i'm leavin' it (აქაურობას ვტოვებ)
3. ადიდასი ადიოსმა (ნახვამდის) ჩაანაცვლა
4. უარი წითელ ჯვარს, საბჭოთა კავშირისა და კომუნისტური იდეოლოგიის ერთ-ერთ სიმბოლოს — Neineken (nein გერმანულად არას ნიშნავს)
5. e-ნახვამდის
6. Warner Bros-ში War (ომი) Peace-ითაა (მშვიდობა) ჩანაცვლებული
7. FeedEx-ის ნაცვლად FeedExit (Exit — გასვლა)
8. Amazon-მა რუსეთი დატოვა და Amazoff-ად იქცა
9. Spotify Stop-ify-მა ჩაანაცვლა
10. Starbucks-მა რუსეთს საერთოდ ზურგი აქცია
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
კომენტარები