საპენსიო სააგენტო საინფორმაციო და სარეკლამო მომსახურებაში 2019 წელს 913 938 ლარის დახარჯვას გეგმავს. შესყიდვების სააგენტოსგან ის ამ მომსახურების ტენდერის გარეშე, პირდაპირი წესით შესყიდვის ნებართვას ელოდება.

საპენსიო სააგენტოში აღნიშნავენ, რომ "არ იყო მოსალოდნელი საინფორმაციო/სარეკლამო საქმიანობის ინტენსიურად განხორციელების აუცილებლობა".

"ასეთი აუცილებლობა გამოწვეულ იქნა, პირველ რიგში, გარკვეული ჯგუფების მიერ ნეგატიური ინფორმაციის გავრცელებით და მეორე მხრივ, დაგროვებითი პენსიის შესახებ კანონთან დაკავშირებით საკონსტიტუციო სასამართლოში შეტანილი კონსტიტუციური სარჩელით", — აღნიშნავს საპენსიო სააგენტო შესყიდვების სააგენტოსთვის მიწოდებულ ინფორმაციაში.

დაგეგმილი კამპანია

პირველი ეტაპი — 343 938 ლარი

  • რგოლის განთავსება ტელევიზიაში (რეგიონული ტვ + 2-3 არხი) — 3 კვირა;
  • რადიო განთავსება — 2-3 კვირა;
  • SMS — 1 000 000;
  • ვებ-პორტალების მომსახურება — 12 თვე;
  • ბუკლეტების დაბეჭდვა/გავრცელება — 2 თვე;
  • ვიდეო გადაღება/მონტაჟი — 3 თვის მანძილზე;
  • ვიდეო რგოლის განთავსება კინოთეატრებში — 2 თვე;
  • მედიატური;
  • ახალი დომეინი;
  • ვიზუალური ბრენდინგი (ლოგო, ლოგობუქი);
  • ინტერნეტ კამპანია (მ.შ. ფეისბუკის მომსახურება (რეკლამის ხარჯი);
  • გრაფიკული საპრომოციო რგოლი (7-10).

მეორე ეტაპი — 570 ათასი ლარი

  • ვიდერგოლების სერია — 70;
  • ინტერნეტ კამპანია (მ.შ ფეისბუკის მომსახურება რეკლამის ხარჯი) — 8 თვე;
  • რგოლების განთავსება ტელევიზიაში (რეგიონული ტვ + 2-3 არხი) — 6-7 კვირა;
  • მედიატური;
  • ქსპერტ-კონსულტანტების მომსახურება — 8 თვე;
  • რადიო განთავსება — 6-7 კვირა;
  • მეტროში განთავსება და ბეჭდვა.

დაგროვებითი პენსია

დაგროვებითი საპენსიო სისტემა 2019 წლის იანვრიდან ამოქმედდა. 40 წლამდე დასაქმებული მოქალაქეებისთვის სქემაში ჩართვა სავალდებულოა. დასაქმებულის საპენსიო ანგარიშზე ყოველთვიურად დაუბეგრავი ხელფასის 6 პროცენტი გროვდება. კანონის მიხედვით, 2 პროცენტი დასაქმებულის ხელფასიდან აკლდება, 2 პროცენტს დამსაქმებელი იხდის, დარჩენილი 2 პროცენტს კი — სახელმწიფო.

სააგენტოს ხელმძღვანელი 50 წლის ლევან სურგულაძეა. შესაბამისად, მას ამ სქემაში ჩართვის ვალდებულება არ აქვს. მისი ხელფასი კი 15 ათასი ლარია.