თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნესის მხარდაჭერას და ამ მიზნით მორიგ საგანმანათლებლო ტრენინგს სთავაზობს მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს.

23 — 24 სექტემბერს 19:00 საათზე გაიმართება შეხვედრა ბრენდის კონტულტანთან, დავით ხუცუშვილთან, რომელიც ისაუბრებს თემაზე - როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია?

ფიზიკური შეხვედრების ფარგლებში განხილული იქნება:

23 სექტემბერი — სეგმენტაცია

1) რა არის ბაზრის სეგმენტაცია

2) რას ემსახურება ბაზრის სეგმენტაცია

3) სეგმენტაციის სახეები

4) სეგმენტაციის გამოყენების წესები

24 სექტემბერი — ტარგეტინგი

1) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა

2) მიზნობრივ აუდიტორიასთან წვდომის სტრატეგიების ჩამოყალიბება

3) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის დეტალური დახასიათება

შეხვედრაზე დასწრების მსურველებმა, გთხოვთ, გაიარეთ რეგისტრაცია:

სარეგისტრაციო ფორმა (google.com)