მმართველი, მოსიყვარულე, მაძიებელი, ბრძენი, გულუბრყვილო, შემოქმედი, კეთილი, მზრუნველი, მეამბოხე, გმირი, მასხარა და ჯადოსნური — ეს ის 12 ძირითადი არქეტიპია, რომელსაც ყველგან შეიძლება წააწყდე: წიგნებში, ფილმებში, მუსიკაში, ბრენდინგში და... საკუთარ თავშიც.

კარლ იუნგი არქეტიპების არსს მეტაფორით ხსნიდა: წყლის თითოეულ წვეთს აქვს პოტენციალი, რომ ფიფქად იქცეს, მაგრამ ამისთვის გარკვეული პირობების შექმნაა საჭირო. არქეტიპზე შეგვიძლია ვიფიქროთ, როგორც ჩვენი ფსიქიკის კრისტალურ სტრუქტურაზე, რომელსაც სწორი გარემოებები სჭირდება ჩვენს ფიქრებსა თუ სიტყვებში გამოსამჟღავნებლად, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ ყოველი მასხარა ან მმართველი ერთნაირია. ჩვენ, ისევე, როგორც ფიფქები, ერთმანეთს ძალიან ვგავართ და ასევე ძალიან განვსხვავდებით.

ცნობილი ბრენდები არქეტიპებს საკუთარ მომხმარებელთან ემოციური კავშირის ჩამოსაყალიბებლად იყენებენ. მაგალითად, Apple შემოქმედია, Ferrari — მოსიყვარულე, Google კი — ბრძენი. გაინტერესებს, შენ რომელ არქეტიპთან ხარ ყველაზე ახლოს? პასუხს ჩვენი ტესტიდან გაიგებ.

აირჩიე მამაკაცი პერსონაჟი:

აირჩიე ქალი პერსონაჟი:

აირჩიე დევიზი, რომელიც ყველაზე უკეთ აღწერს შენს პიროვნებას:

Muxxi

როგორი იყავი სკოლაში?

Muxxi

რომელი გირჩევნია?

Muxxi

გულის სიღრმეში რისი გეშინია?

აირჩიე ფერი: