საქართველოში ყველა, აკადემიური მოსწრების თვალსაზრისით, ვინც იწყებს უმაღლესი განათლების მიღებას, ახერხებს იმას, რომ დიპლომი აიღოს, როდესაც ევროკავშირის სახელმწიფოებში 30%-ზე მეტი ვერ იღებს დიპლომს. ჩვენ გვყავს საზოგადოებაში მრავალდიპლომიანი და სრულიად უვიცი ადამიანები. ეს რა თქმა უნდა ქმნის იმ პრობლემას, რომ ჩვენ ვერ სევძლებთ სიღარიბის პრობლემის დაძლევას. ამ ფონზე, რატომ მოხდა ინიცირების მიღება ისეთი კანონპროექტის, რომელიც გაუადვილებდა ავტორიზაციის მიღებას ისედაც უხარისხო უმაღლეს სასწავლებლებს, და რატომ შეჩერდა შემდეგ ამ კანონის განხილვა? იყო თუ არა კერძო და შესაძლოა, კორუფციული ინტერესები?
კომენტარები