სალომე სამადაშვილი

7 Feb. 2019, 15:13

საქართველოში ყველა, აკადემიური მოსწრების თვალსაზრისით, ვინც იწყებს უმაღლესი განათლების მიღებას, ახერხებს იმას, რომ დიპლომი აიღოს, როდესაც ევროკავშირის სახელმწიფოებში 30%-ზე მეტი ვერ იღებს დიპლომს. ჩვენ გვყავს საზოგადოებაში მრავალდიპლომიანი და სრულიად უვიცი ადამიანები. ეს რა თქმა უნდა ქმნის იმ პრობლემას, რომ ჩვენ ვერ სევძლებთ სიღარიბის პრობლემის დაძლევას. ამ ფონზე, რატომ მოხდა ინიცირების მიღება ისეთი კანონპროექტის, რომელიც გაუადვილებდა ავტორიზაციის მიღებას ისედაც უხარისხო უმაღლეს სასწავლებლებს, და რატომ შეჩერდა შემდეგ ამ კანონის განხილვა? იყო თუ არა კერძო და შესაძლოა, კორუფციული ინტერესები?


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. მოსაზრება: პროუკრაინული ჩეჩნური მოხალისეთა ბატალიონები უკრაინამ მიატოვა
  2. რა ხდება ოკუპირებულ აფხაზეთში — რა ემუქრება ენას, მიწასა და დემოგრაფიას
  3. რა იცი საპროტესტო აქციაზე შენი უფლებების შესახებ? — ქვიზი
  4. გარდაიცვალა "რა? სად? როდის?" მოაზროვნე ბესიკ ბუთურიშვილი
  5. თბილისის ცენტრში, ნაქირავებ ბინაში, ორი სტუდენტი გარდაცვლილი იპოვეს

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

ევროკავშირის საბჭო: ევროკავშირი მზადაა ქართველებს ევროინტეგრაციის გზაზე მხარი დაუჭიროს

დღეს, 18 ნოემბერს ევროკავშირის საბჭომ განცხადება გაავრცელა, სადაც მხარდაჭერას უცხადებს ქართველებს ევროინტეგრაციის…