სალომე სამადაშვილი

7 Feb. 2019, 15:13

საქართველოში ყველა, აკადემიური მოსწრების თვალსაზრისით, ვინც იწყებს უმაღლესი განათლების მიღებას, ახერხებს იმას, რომ დიპლომი აიღოს, როდესაც ევროკავშირის სახელმწიფოებში 30%-ზე მეტი ვერ იღებს დიპლომს. ჩვენ გვყავს საზოგადოებაში მრავალდიპლომიანი და სრულიად უვიცი ადამიანები. ეს რა თქმა უნდა ქმნის იმ პრობლემას, რომ ჩვენ ვერ სევძლებთ სიღარიბის პრობლემის დაძლევას. ამ ფონზე, რატომ მოხდა ინიცირების მიღება ისეთი კანონპროექტის, რომელიც გაუადვილებდა ავტორიზაციის მიღებას ისედაც უხარისხო უმაღლეს სასწავლებლებს, და რატომ შეჩერდა შემდეგ ამ კანონის განხილვა? იყო თუ არა კერძო და შესაძლოა, კორუფციული ინტერესები?

კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. როგორ შეიძლება გააუფასუროს მუზეუმის შემეცნებითი ღირებულება არაეთიკურმა კომუნიკაციამ
  2. გათამაშდა ჯეკპოტი, საქართველოს ახალი მილიონერი ჰყავს
  3. ზელენსკის თქმით, მინისტრები, რომლებიც ახალ ხელფასს არ დათანხმდებიან თანამდებობას დატოვებენ
  4. დადასტურდა, რომ თსუ-ს რექტორის ნაშრომში პლაგიატია — იაგო კაჭკაჭიშვილი
  5. არსებული სისტემა იდეალურია და 2024-ში პროპორციულზე გადასვლაც შესაცვლელია — კალაძე

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

ესპანეთში შტორმის შედეგად ცხრა ადამიანი დაუღუპა და ოთხი დაიკარგა

შტორმ "გლორიას" შედეგად აღმოსავლეთ ესპანეთში ცხრა ადამიანი დაიღუპა და ოთხი დაიკარგა. ძლიერი ქარის, ძლიერი წვიმის,…