2024 წლის II კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავლები, 2023 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 12.7%-ით შემცირდა და 20 მილიონი ლარი შეადგინა. ინფორმაციას comcom ავრცელებს.

მათი ცნობით, მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 17.9 მილიონი ლარი იყო, რაც წინა წელთან შედარებით 14.8%-ით ნაკლებია.

Comcom წერს, რომ ამის შესაძლო მიზეზი შეიძლება ყოფილიყო, ქვეყენაში მიმდინარე საპროტესტო აქციები, რომელთაც მაუწყებლები უწყვეტი ეთერის ფორმატში აშუქებდნენ. აღნიშნულმა გარემოებებმა გავლენა მოახდინა რეკლამის დამკვეთი კომპანიების გადაწყვეტილებებზეც - არ ჩაეშვათ ახალი სარეკლამო კამპანიები ამ პერიოდში, წერს Comcom.

რაც შეეხება შემოსავლებს, სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი 2024 წლის II კვარტალში კვლავ ტელეიმედს ჰქონდა, რომლის შემოსავალიც გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 2.2 მილიონი ლარით შემცირდა და 6 მილიონი ლარი შეადგინა.

2.8 მილიონი ლარი მიიღო რუსთავი 2-მა (მედია ჰოლდინგი), რაც წინა წელთან შედარებით 0.5 მილიონი ლარით ნაკლებია.

0.1 მილიონი ლარით შემცირდა როგორც მთავარი არხის, ისე პოსტვ-ის შემოსავლები, რომელიც მთავარი არხის შემთხვევაში 1.9 მილიონს, პოსტვ-ის შემთხვევაში კი - 1.4 მილიონ ლარს გაუტოლდა.

1.2 მილიონი ლარის კომერციული სარეკლამო შემოსავალი მიიღო ტელეკომპანია ფორმულამ, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 0.2 მილიონი ლარით ნაკლებია.

0.4 მილიონი ლარით შემცირდა ტელეკომპანია პირველის კომერციული შემოსავალი და 2024 წლის II კვარტალში სულ 1 მილიონი ლარი შეადგინა. გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით.

უცვლელი დარჩა ბი ემ ჯი-ისა და ჯი-დი-ეს თი-ვი-ის შემოსავლები, რომელმაც 0.9 მილიონი და 0.6 მილიონი ლარი შეადგინეს.

რაც შეეხება საზოგადოებრივ მაუწყებელს, წინა წელთან შედარებით მათი შემოსავალი 0.1 მილიონით გაიზარდა და 0.6 მილიონი ლარი შეადგინა.

0.1 მილიონით გაიზარდა ასევე სილქნეტის კომერციული სარეკლამო შემოსავალიც, რომელიც 2024 წლის II კვარტალში 0.2 მილიონ ლარს გაუტოლდა.