Pepsi-ს ახალი რეკლამა გვირჩევს, მათი გაზიანი სასმელი რძესთან ერთად დავლიოთ

ფოტო: Pepsi
პეპსიმ ახალი კამპანია წამოიწყო და მომხმარებელს შემდეგი ონლაინ გამოწვევა შესთავაზა — თუ მათ გაზიან სასმელს რძესთან ერთად დალევენ, შეეძლებათ, საშობაოდ ფული მოიგონ.
"პეპსისა და რძის შეზავება დიდი ხანია, რაც პეპსის ფანების საიდუმლო ხრიკია", — განაცხადა ტოდ კაპლანმა, პეპსის მარკეტინგის უფროსმა სპეციალისტმა.
პეპსი ამ კანპანიას "ბინძური გაზიანი სასმლის" განშტოებას უწოდებს, რომელიც TikTok-ის პოპულარული ტრენდის სახელია და გაზიან სასმელს სიროფთან და კრემთან ერთად აზავებს.
"'ბინძური გაზიანი სასმლის' ტრენდის პოპულარობის ზრდასთან ერთად TikTok-ზე და ქვეყანაში, გადავწყვიტეთ, რომ პეპსის, რძისა და ნამცხვრების კომბინაცია, სახელად Pilk and Cookies, მშვენიერი გზაა არდადეგების აღსანიშნავად."
კამპანიის რეკლამისთვის პეპსიმ მსახიობი ლინდსი ლოჰანი მოიწვია, რომელიც ნეტფლიქსის საშობაო ფილმში Falling for Christmas მონაწილეობს.
TikTok-ის "ბინძური გაზიანი სასმლის" ტრენდი პოპულარული Gen-Z პოპვარსკვლავის ოლივია როდრიგოს დამსახურებით გახდა. მას შემდეგ, რაც ოლივიამ ინსტრაგრამზე "კოკტეილის" ფოტო დაპოსტა, ფანებსაც გაუჩნდათ სურვილი, ეს მიქსი ეცადათ.
ოლივიას ინსტაგრამპოსტის შემდეგ ეს უცნაური სასმელი, რომელიც ლაიმის წვენისგან, ცოტა კრემისგან, ცოტა ტკბილი სიროფისგან და პეპსისგან შედგებოდა, ძალიან პოპულარული გახდა და #dirtysoda ჰეშთეგი 700 000-ჯერ მაინც იყო გამოყენებული ტიკტოკზე.
ვნახოთ, როგორ მოეწონებათ ფანებს ახალი ტრენდი.
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
კომენტარები