მომხმარებელთა უფლებების დარღვევის ფაქტებს თითქმის ყველა სფეროში შეხვდებით. ფიქსირდება შემთხვევები, როდესაც მსესხებლების უფლებებს ფინანსური ორგანიზაციებიც არღვევენ.

სწორედ ამიტომ, ფინანსური ორგანიზაციების მიერ კრედიტის ამოღების პროცესი უკვე ეთიკის კოდექსით რეგულირდება. მომხმარებელთა უფლებების დაცვის მიზნით, ეროვნული ბანკის ინიციატივით შემუშავებული სესხის ამოღების ეთიკის კოდექსი ბანკებს, მიკროსაფინანსო ორგანიზაციებსა და სესხის გამცემ სუბიექტებს სესხის ამოღების პროცესში გარკვეულ მოთხოვნებს უყენებს.

შეავსე ტესტი და გაიგე, რამდენად ერკვევი საკუთარ, როგორც მსესხებლის უფლებებში.

ტესტი: იცი რისი უფლება გაქვს, როგორც მსესხებელს?

ტესტის დაწყება

1 / 8 დავიწყოთ მარტივით, მომხმარებელს უფლება აქვს, სასესხო ხელშეკრულებას სრულად გაეცნოს:

2 / 8 რომელია სწორი?

UNOM design / dribbble

3 / 8 ფინანსურ ორგანიზაციას შეუძლია დაგიკავშირდეთ ან ადგილზე ვიზიტი განახორციელოს:

Jordon Cheung / Dribbble

4 / 8 სესხის ამოღების მიზნით, კრედიტის გამცემს თქვენი ოჯახის წევრთან დაკავშირება შუძლია?

5 / 8 თუ შენ ხარ მსესხებლის საკონტაქტო პირი:

6 / 8 ფინანსური ორგანიზაციის წარმომადგენელს ეკრძლება:

Anton Fritsler (kit8) / Dribbble

7 / 8 ეთიკის კოდექსის მიხედვით, ფინანსურ ორგანიზაციას შენს საცხოვრებელში მოსვლა და ქონების აღწერა:

Aria Zidaniro / Dribbble

8 / 8 და ბოლოს, რომელია სწორი?

Kit8 / Dribbble

იტვირთება...
ერთი წუთით...