კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ 2016 წლის 8 ოქტომბრის საქართველოს პარლამენტის არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგის მეორე შუალედური შედეგები გამოაქვეყნა. კვლევა 2016 წლის 8 ივლისიდან 8 აგვისტომდე პერიოდს მოიცავს.

მონიტორინგს შეეხო ყველა საერთო მაუწყებელს. პროცესში კომისიის დაკვირვების საგანი იყო:

  • წინა საარჩევნო რეკლამა;
  • წინა საარჩევნო დებატები;
  • ახალ ამბები და საზოგადოებრივ-პოლიტიკური გადაცემები;
  • წინა საარჩევნო აგიტაცია

ანგარიშში წერია, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 30,2%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 24,5%, თავისუფალ დემოკრატებს - 11,3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.

მაუწყებლის საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 30,4%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 20,7%, თავისუფალ დემოკრატებს 10,7%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 44,9%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 17,3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.

აჭარის ტელევიზიის საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 37,6%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 29,3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.

რუსთავი 2-ის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას - 25%, ქართულ ოცნებას - 23,7%, სახელმწიფო ხალხისათვის 12,9%, თავისუფალ დემოკრატებს 12,8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.


რუსთავი 2-ის საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას - 32,1%, ქართულ ოცნებას 29,8%, თავისუფალ დემოკრატებს 11,6%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.

ტელეკომპანია GDS-ის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 44,5%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 14,6%, რესპუბლიკელებს 11,9%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.

ტელეკომპანია იმედის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას -47,3%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას – 19,9%, რესპუბლიკელებს“ – 11,4%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.

სტუდია მაესტროს საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 48,4%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 15,2%, რესპუბლიკელებს 11%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.

ტელეკომპანია კავკასიას საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას - 32,6%, ქართულ ოცნებას - 29,6%, თავისუფალ დემოკრატებს 12.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.

იბერია TV-ის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს, ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 39,2%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 16,6%, სახელმწიფო ხალხისთვის 11,1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%–ზე ნაკლები.

ტვ პირველის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო ქართულ ოცნებას - 31,8%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 16,5%, სახელმწიფო ხალხისთვის 11,2%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები,

მედია კავშირი ობიექტივის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო პატრიოტთა ალიანსი-გაერთიანებულ ოპოზიციას - 26.2%, ქართულ ოცნებას 17,4%, ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას 12,6%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს 10%-ზე ნაკლები.