2016 წელს სახელმწიფო უწებებმა მედია საშუალებების სარეკლამო და საინფორმაციო მომსახურებაში ბიუჯეტიდან 5 232 608 ლარი დახარჯეს. ამის შესახებ ინფორმაცია მოცემულია მედიის განვითარების ფონდის კვლევაში - "მედიის ფინანსური გამჭვირვალობა".

აღნიშნული თანხის ყველაზე მეტი, 2,416,232 (46%) ლარი ნაციონალური და შერეული დაფარვის ტელევიზიებზე მოდის.

ფოტო: MDF

  • ონლაინ მედია - 1,293,027 ლარი (25%):

ფოტო: MDF

  • რეგიონული ტელევიზიები - 662,323 ლარი (13%):

ფოტო: MDF

  • ბეჭდური მედია - 445,332 ლარი (8%):

ფოტო: MDF

  • რადიო - 137,008 ლარი (5%):

ფოტო: MDF

  • შერეული კონტრაქტები - 278 686 ლარი (5%); (შერეული კონტრაქტები ხვადასხვა ტიპის მედია საშუალებებს მოიცავს, ვინაიდან გარკვეული კონტრაქტების საფუძველზე შეუძლებელია იდენტიფიცირება, კონკრეტულად რომელი ტიპის მედიას გადაერიცხა თანხა.)

2016 წელს, 2015-თან შედარებით საბიუჯეტო ორგანიზაციებმა მედია საშუალებებთან 2 970 119 ლარით ნაკლები ღირებულების ხელშელრულება გააფორმეს. თუმცა, ონლაინ მედიასთან გაფორმებული ხელშეკრულებების ღირებულება თითქმის გაორმაგებულია და 46%-ით არის გაზრდილი. ამავე დროს ტელევიზიებთან გაფორმებული ხელშეკრულებების ღირებულება 3,5 მილიონი ლარით არის შემცირებული.