მოდის ბრენდმა ბალენსიაგამ, რომლის კრეატიული დირექტორი დემნა გვასალიაა, კანიე ვესტთან ითანამშრომლა. მათ ცნობილ რეპერ DMX-ის გამოსახულებით მაისური შემნეს. აღნიშნული პროდუქტის ღირებულება 200 დოლარი იყო და შემოსული თანხა მთლიანად უნდა გადაეცათ რეპერის ოჯახისთვის.

მაისურები 24 საათში სრულად გაიყიდა და მოგებამ 1 მილიონ დოლარს მიაღწია. მისი ყიდვა DMX-ის ოფიციალური ინსტაგრამ გვერდიდანაც შეიძლებოდა.

ფოტო: DMX/YOUTUBE

შეგახსენებთ, რომ ცნობილი რეპერი 10 აპრილს გულის შეტევით გარდაიცვალა. მის ხსოვნისადმი მიძღვნილ საღამოს კი სხვადასხვა მომღერალი ესწრებოდა. აღნიშნული ღონისძიების ორგანიზატორი სწორედ კანიე ვესტი იყო.

"მადლობა კანიეს, ასეთი საღამოს მოწყობისთვის", — განაცხადა DMX-ის მენეჯერმა Swizz Beatz-მა.