შვედურმა ბრენდმა, H&M-მა განაცხადა, რომ მარაგში 4,3 მილიარდი დოლარის ღირებულების ტანსაცმელი და აქსესუარები დაუგროვდა, რადგან კომპანიის გაყიდვები ბოლო სამ თვეში 62%-ით შემცირდა.

მიუხედავად იმისა, რომ ეიჩ ენდ ემს აშკარად ცუდი პერიოდი აქვს, მისი მომხმარებლებისთვის ეს ამბავი ნამდვილად მომგებიანია, რადგან პრობლემის გადასაჭრელად და მარაგის თავიდან მოსაშორებლად, ეიჩ ენდ ემი ფასდაკლებების დაწყებას აპირებს.

მარაგში არის ისეთი სამოსიც, როგორიცაა საშბაო ჯემპრი, ჰელოუინის კოსტიუმი და ა.შ.

ფასების შემცირების გარდა, კომპანია პროდუქციის ონლაინ გაყიდვების 25%-ით გაუმჯობესებასაც გეგმავს. ამის მიუხედავად, ფინანსური ანალიტიკოსები კომპანიის მომავლის მიმართ ოპტიმისტურად არ არიან განწყობილნი.

2017 წლის 18 ნოემბერს, თბილისში, შვედური ბრენდის, H&M-ის პირველი მაღაზია ოფიციალურად გაიხსნა. თბილისში H&M-ის მეორე მაღაზიის გახსნაც იგეგმება.