რეკლამისას დაშვებული 15 შეცდომა, რაზეც სიცილს ვერ შეიკავებთ

ფოტო: Reddit
0
წაკითხვა
0
კომენტარი
0
გაზიარება
რეკლამის მიზანი, როგორც წესი, მომხმარებლების იმაში დარწმუნებაა, რომ კონკრეტული პროდუქტისა თუ სერვისის გარეშე მათი ცხოვრება წარმოუდგენელი იქნება.
ამის გამო მარკეტინგის სფეროს მრავალი სპეციალისტი, მთელი განყოფილება ან სულაც დიდი კომპანია აქტიურად მუშაობს, რომ სასურველი შედეგი მიიღონ, თუმცა ხანდახან ერთი თვალის შევლებაც საკმარისია, რომ მათ წარუმატებლობაში დარწმუნდე.
ახლა რამდენიმე მაგალითს წარმოგიდგენთ, რომლებმაც პროდუქტის სანდოობით ვერა, მაგრამ უნებური კომიკურობით ნამდვილად დაამახსოვრა მომხმარებლებს თავი.
1. ვიღაცამ გადაწყვიტა, რომ ვაშლის რეკლამისთვის ფიფქია გამოეყენებინა — პერსონაჟი, რომელიც ვაშლით მოწამლეს
2. სად უნდა განთავსდეს კარადის სპეციალისტის შესახებ რეკლამა, თუ არა იმ სტატიის ქვეშ, თუ როგორ ჰქონდა კაცს ცოლის გვამი კარადაში დამალული
3. მოგზაურობა არ ვიცი, მაგრამ საავადმყოფოში წასვლა შეიძლება მოგინდეს ამის ნახვისას
4. "შეხედე მომავალს" — ეს ფოტოგრაფის რეკლამა, რომელიც კურსდამთავრებულებს მიმართავს, ანა კარენინას ალტერნატიულ პოსტერს უფრო ჰგავს
5. "ჩვენ ვჭრით ქალებს, ჩვენ ვჭრით კაცებს, ჩვენ ვჭრით ბავშვებს" — და ამ ფაქტით ბავშვი ბედნიერი ნამდვილად არ ჩანს
6. კი, კი, ძალიან მოქნილი გახდებით. შეიძლება, ზედმეტადაც კი
7. ღვინის ჭიქის რეკლამაში ვინ უნდა გამოიყენო, თუ არა მცირეწლოვანი ბავშვი დედასთან ერთად
8. ისეთი მომსახურებაა, რომ თავს თევზად გაგრძნობინებს
9. უკომენტაროდ
10. ააწყვე პაზლი
11. იქნებ, მართლაც ასე ჭამა ჯობია
12. ჰოო...
13. ამის ნახვისას თუ კისერი გეტკინათ, მარტო არ ხართ
14. მუდამ თქვენს სამსახურში მე და ჩემი კლონები!
15. დიახ, თუ გინდა სასწორმა სასურველი წონა გიჩვენოს, ზუსტად ასე უნდა აიწონო
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
კომენტარები