თიბისი მომხმარებლებს ურჩევს, დისტანციურად შეასრულონ საბანკო ოპერაციები.

თიბისის ტრანზაქციების 95% ფილიალში მისვლის გარეშე ხორციელდება. შესაბამისად, ბანკს აქვს რესურსი მომხმარებელს ონლაინარხების საშუალებით სრულყოფილი მომსახურება გაუწიოს.

თიბისის დისტანციური არხების — მობაილ და ინტერნეტბანკის დახმარებით შესაძლებელია სწრაფად და მარტივად შემდეგი ტრანზაქციების განხორციელება:

  • თანხის გადარიცხვა ანგარიშის ან მობილურის ნომრით;
  • კომუნალური გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად;
  • საბანკო ბარათის შეკვეთა ან განახლება და ნაღდი ფულის გამოყენების გარეშე გადახდა;
  • ბარათის პინ-კოდის აღდგენა;
  • ბარათის დაბლოკვა ან ბლოკის მოხსნა;
  • საპატრულო და პარკინგის ჯარიმების გადახდა;
  • უცხოურ ვალუტაში თანხის კონვერტირება საუკეთესო კურსით;
  • სესხის აღება ან დეპოზიტის გახსნა.