სხვისი ტრაგედიებზე კაპიტალიზაცია ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე აღმაშფოთებელი რამ არის, რაც რომელიმე ბრენდმა შეიძლება დაისახოს მიზნად. დღეს სწორედ ასეთ შემთხვევაზე მოგიყვებით.

საქმე ის არის, რომ აშშ-ში, ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა ერთ-ერთმა ტანსაცმლის ბრენდმა, მოდის კვირეულზე 2020 წლის საგაზაფხულო, სასკოლო თემატიკის, "ნატყვიარი" ზედები წარმოადგინა, რამაც საზოგადოებაში კრიტიკა და უკმაყოფილება გამოიწვია.

ფოტო: Bstroy.us

ფოტო: Bstroy.us

ფოტო: Bstroy.us

ეს ყველაფერი არ არის, ტანსაცმელზე იმ სკოლების დასახელებებიც იყო ილუსტრაციის დატანილი, რომლებშიც გახმაურებული სროლის შემთხვევები მოხდა. უგემოვნო და ამაზრზენი — ასე შეაფასეს ადამიანებმა Bstroy-ის ზედები, კოლექციის ამსახველი ფოტოების ინტერნეტში გამოჩენისთანავე.

აღსანიშნავია, რომ გახშირებული თავდასხმები და იარაღით სროლა აშშ-ში დღემდე ერთ-ერთ მთავარ გამოწვევად რჩება. პარალელურად კი აქტიურად მიმდინარეობს კამპანია იარაღზე წვდომის შეზღუდვის მიზნით, რომელშიც უამრავი ცნობილი ადამიანია ჩართული.