ფეხბურთის მსოფლიო ჩემპიონატი უდიდესი მოვლენაა, როგორც ფეხბურთის მოყვარულთათვის, ასევე უბრალოდ, მათთვის, ვისაც უყვარს განტვირთვა, საღამოს მიწურულს 1-2 კათხა ლუდის დაგემოვნება ან უბრალოდ, მეგობრებთან ერთად კარგი დროის ტარება, მით უფრო მაშინ, როცა მიზეზი რეალური და მასშტაბურია.

მსოფლიო ჩემპიონატი - ეს არის ზეიმი, რომელსაც ყველა, დიდი თუ პატარა, ქალი თუ კაცი, დიდი მოლოდინებითა და ემოციით ხვდება. გარკვეული მოლოდინები გააჩნიათ, კომპანიებსაც და თქვენ წარმოიდგინეთ ცნობილ ბრენდებსაც, და ცდილობენ, უფრო მეტად წარმოაჩინონ თავი და პროდუქტი მომხმარებლისთვის უფრო მიმზიდველი და კრეატიული გახადონ.

ამიტომაც, მსოფლიო ჩემპიონატის დროს ბევრი ცნობილი ბრენდი ცდილობს ასეთ მნიშვნელოვან მოვლენას გამოეხმაუროს და მომხმარებელს რამე ორიგინალური შესთავაზოს.

მაგალითად, 2014 წელს გერმანულმა ავიაგადამზიდავმა კომპანია - Lufthansa-მ სახელი შეიცვალა და რამდენიმე კვირის განმავლობაში ოპერირება Fanhansa-ს სახელით განაგრძო. აღნიშნული გადაწყვეტილება ავიაკომპანიის მენეჯმენტმა ფეხბურთში მსოფლიო ჩემპიონატის გამო მიიღო,რომელიც ბრაზილიაში 12 ივნისიდან 13 ივლისის ჩათვლით გაიმართა. Fanhansa- ს სახელის მატარებელი, 3 საშუალო და 5 გრძელ მაგისტრალურ რეისზე მფრინაცი ხომალდი გახდა.

ასევე, სულ ახლახანს, ბლინების საერათაშორისო სახლმა (IHOP) შეიცვალა სახელი და - ბურგერების საერთაშორისო სახლი (IHOB) ეწოდა. სახელწოდებაში ერთი პატარა ნიუანსის ცვლილება მოხდა. მოცემულ გადაწყვეტილებას გარკვეული ახსნაც მოეძებნა. როგორც IHOP - ში განაცხადეს, B მთელს მსოფლიოში აღნიშავს ბურგერს, ამიტომ გადაწყვიტეს, რომ მათ ბურგერების დამზადებაც დაეწყოთ და P შეიცვალა B-თი. IHOB - ის მესიჯია,რომ გამოუშვას ყველა სახის სტეიკ და ასევე, 7 სახეობის ბურგერი. კომპანიაში იმედოვნებენ, რომ IHOB-ის სახელის ცვლილება დროებითია. როგორც თავად აცხადებენ, ისინი კვლავ სხვადასხვა სახეობის ბლინს წარმოადგენენ.

„ყველასთვის ცნობილია, რომ IHOP მსოფლიოში ცნობილ ბლინებს ამზადებს. იმისთვის,რომ ხალხი დაგვერწმუნება იმაში, რომ ჩვენ ბურგერებსაც ისეთივე წარმატებით ვამზადებთ,როგორც ბლინებს, გადავწყვიტეთ, რომ IHOB დაგვერქვა“, - განმარტავენ IHOP-ში.

მაგრამ რაც ახლა უნდა გითხრათ, მსოფლიოში ასეთი პრეცენდენტი არ ყოფილა. ეს საქართველოში თუ მოხდებოდა და ქართული კრეატიული გონება თუ გენი, ასევე ქართული ენის სიმდიდრე თუ მოგვაფიქრებინებდა.

მსოფლიო საფეხბურთო ჩემპიონატს ლუდსახარში ნატახტარიც გამოეხმაურა და სახელი შეიცვალა, ლუდი მომხმარებელს გოოოოლ სახელწოდებით მოევლინა.

"როდესაც გაჩნდა იდეა, ბრენდის სახელი, საგანგებოდ ჩემპიონატის განმავლობაში, შეგვეცვალა და მისთვის გოოოოლი (საფეხბურთო ნატახტარი) დაგვერქმია, ვიფიქრეთ, რომ ბრენდის ათწლიანი ისტორია და მაღალი ცნობადობა გვაძლევდა ასეთი თამამი ნაბიჯის გადადგმის საშუალებას. ამ გზით, ლუდი ნატახტარი ფეხბურთის ყველაზე სასიამოვნო მომენტთან დავაკავშირეთ", - აცხადებს ნატახტარის უფროსი ბრენდ-მენეჯერი, ანა ქარჩავა.

ამ სახელით ლუდი ნატახტარი ფეხბურთის ყველაზე სასიამოვნო მომენტთან უფრო ახლოს გვაახლოვებს. გოლი, არის ყველაზე მთავარი ემოცია,რომელიც ფეხბურთს დაუვიწყარ გემოს ანიჭებს, ამიტომ,ამ კონკრეტული ნაბიჯით ლუდმა ამ გრძნობას უფრო ფართო გასაქანი მისცა.

"ლუდი ხომ ფეხბურთის გულშემატკივრობის განუყოფელი სასმელია. ვიმედოვნებთ, ამ კამპანიით სიამოვნებს შევმატებთ ფეხბურთის საყურებლად შეკრებილ მეგობრებს, მივცემთ საშუალებას, დატკბნენ საყვარელი ლუდით და სარეკლამო ჭრებში სტანდარტული სარეკლამო მესიჯის ნაცვლად, გასართობი შინაარსის ვიდეორგოლები იხილონ," - განმარტავენ კომპანია ნატახტარში.