დღეს ასეთი რეალობა შეიქმნა. ამ რეალობას, სამწუხაროდ, გვერდს ვერ ავუვლით, თორემ არსებობს გარკვეული ინტერესები, რომელიც ქვეყანას გააჩნია. რაც შეიძლება მეტი პროდუქტი აწარმოო და რაც შეიძლება მეტ ქვეყანაში გაიტანო. ეს არის ფორმულა, რომლითაც არსებობს ბიზნესი და კონკრეტულად ნებისმიერი ქვეყანა, მაგრამ ეს ასე თუ მოხდა, რასაკვირველია, ქართული ბრენდია ბორჯომი და ძალიან დასანანია, თუ მან შეწყვიტა საქმიანობა.
[...] ამ შემთხვევაში, შეიძლება, საირმე დავლიოთ ან ნაბეღლავი.
კომენტარები