ყოველ ახალ წელს საქართველოში ათასობით ნაძვის ხე იჭრება - გვატყობინებს ჯეოსელის საახალწლო რეკლამა, რომელიც ამ ფაქტის შეცვლას ისახავს მიზნად.

ახალი ვიდეორგოლი კომპანიამ #მოვლა-ს ფარგლებში გადაიღო. მოვლა აპლიკაციაა, რომელიც ადამიანებს ტურისტული ლოკაციების დალაგებაში ეხმარება. ყველა მსურველს შეუძლია მოგზაურობისას მონიშნოს დანაგვიანებული ადგილები და მობილური ინტერნეტის მეშვეობით გაუზიაროს სხვებს. ამ გზით დაბინძურების აღმოჩენა და შემდგომ დალაგებაც ადვილდება.

ნუ მოჭრი, მორთე - საახალწლო ვიდეორგოლის მთავარი გზავნილია. მუსიკა ქეთი მელუას ეკუთვნის. თუ სიმღერა მოგეწონათ, აქ შეგიძლიათ მოისმინოთ სრული ვერსია.