2016 წელს მედისონ და კაილერ ფიშერებმა ეკონომიკური გაჭირვება მთელი სიმძაფრით გამოსცადეს. მას შემდეგ, რაც მათი ბიზნესი უკან-უკან წავიდა, ლოს-ანჯელესელი წყვილი ყოველგვარი შემოსავლის გარეშე დარჩა და თანაც, ორი ტყუპი გოგონათი.

დღეს ეს ბავშვები, ორი წლის ტაიტუმი და ოუკლი ინსტაგრამის ვარსკვლავები არიან. მათ 2.2 მილიონი გამომწერი ჰყავთ და თითოეულ კომერციულ ფოტოში ხუთნიშნა ანაზღაურებას იღებენ. მათ სახელზე უკვე არის რამდენიმე რეკლამა, ერთი ფილმი და სერიალ Days of Our Lives-ის რამდენიმე ეპიზოდი. ოჯახის Youtube არხს კი 2.7 მილიონი ადამიანი ადევნებს თვალს.

ეს ისეთი ისტორიაა, რომელიც მხოლოდ სოციალური მედიის ეპოქაში შეიძლება მომხდარიყო. ინფლუენსერების, ანუ სოციალურ ქსელებში გავლენიანი ადამიანების ბიზნესი 2020 წლისთვის $5 ან $10-მილიარდს მიაღწევს, ბავშვები კი ამ სფეროს განუყრელი ნაწილები არიან. ისინი რეკლამირებას უწევენ სათამაშოებსა და ტანსაცმელს. ინსტაგრამის 800 მილიონ მომხმარებელს შორის, 2017 წლის მონაცემებით, 60% ამ ქსელს ახალი პროდუქტების აღმოსაჩენად იყენებს.

გადახედეთ ბავშვებს, რომლებიც ჯერ ძალიან პატარები არიან, თუმცა უკვე საკმაოდ დიდ ქონებას ფლობენ:

1. მილა და ემა შტაუფერები

გამომწერების რიცხვი: 4,1 მილიონი

2. ლაერტა

გამომწერების რიცხვი: 1,1 მილიონი

3. ავა მარი და ლეა როუზები

გამომწერების რიცხვი: 940 000

4. კოკო

გამომწერების რიცხვი: 680 000

5. რაიკერი, გრეი და უაიტი

გამომწერების რიცხვი: 300 000

6. მილი-ბელ დაიმონდი

გამომწერების რიცხვი: 201 000

7. ზოი

გამომწერების რიცხვი: 146 000

8. ჰეილი

გამომწერების რიცხვი: 131 000