ხანდახან ინსტაგრამის ერთი ჩასქროლვაც კი საკმარისია იმისთვის, რომ თავი გარიყულად იგრძნო: ხალხი ვარჯიშობს, ერთობა, სამსახურს თავს ანებებს და ცხოვრების მთავარ მოგზაურობას იწყებს, შენ კი მთელი შაბათ-კვირა პოზის შეუცვლელად გაატარე. არც იტალიის მთიანი სოფლები მოგივლია და არც აფრიკაში აგიშენებია სკოლა ადგილობრივი მოსახლეობისათვის. არა უშავს, შენ მარტო არ ხარ და სწორედ ამით აიხსნება ნეტფლიქსის მომხმარებელთა მზარდი რიცხვიც.

კომპანია Burrow-მა, რომელიც დივნებს აწარმოებს, ახალი კამპანია სწორედ ასეთი ადამიანებისთვის წამოიწყო. როგორც ჩანს, ბრენდებმა კარგად იციან, რომ ხანდახან უბრალოდ არაფრის კეთება გვინდა.

კომპანიის სლოგანიც სწორედ ესაა "Good for Nothing" ანუ "კარგი არაფრისათვის".

სხვა რეკლამებში კი ყურადღება იმაზეა გამახვილებული, რომ აუცილებელი არაა, დივანი მხოლოდ ერთ ადამიანს ეკუთვნოდეს