საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო Facebook-ზე რეკლამაში 14 ათასი ლარის დახარჯვას გეგმავს. უწყებამ ნებართვისთვის შესყიდვების სააგენტოს უკვე მიმართა და მისგან თანხმობას ელოდება.

"აღნიშნული შესყიდვის მიზანია სამინისტროს საქმიანობის, დაგეგმილი და მიმდინარე რეფორმების, ასევე განხორციელებული ღონისძიებების შესახებ ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის გაზრდის უზრუნველყოფა დაინტერესებული მიზნობრივი ჯგუფებისთვის", - განმარტავენ ეკონომიკის სამინისტროში.

ფოტო: ეკონომიკის სამინისტრო