ქართული კრეატიული სააგენტო Leavingstone კანის ლომების შორტლისში მოხვდა
0
წაკითხვა
0
კომენტარი
0
გაზიარება
ქართული კრეატიული სააგენტო Leavingstone-ის შექმნილი კამპანია, რომელიც ლუდი Old Irish-ისთვის შეიქმნა, საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალის Cannes Lions-ის ორი კატეგორიის შორტლისტში მოხვდა.
გუშინ, 20 ივნისს, PR კატეგორიის შორტლისტი გამოცხადდა, ხოლო დღეს Media კატეგორიის.
PR-ის კატეგორიის გამარჯვებულები დღეს საღამოს გამოცხადდება, ხოლო მედიის კატეგორიის - 23 ივნისს.
Leavingstone-მა შარშანდელ ფესტივალზე, ლუდი 34-ის კამპანიისთვის, PR-ისა და მედიის კატეგორიაში, ბრინჯაოს ლომი აიღო.
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
კომენტარები