ქართული კრეატიული სააგენტო Leavingstone-ის შექმნილი კამპანია, რომელიც ლუდი Old Irish-ისთვის შეიქმნა, საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალის Cannes Lions-ის ორი კატეგორიის შორტლისტში მოხვდა.

გუშინ, 20 ივნისს, PR კატეგორიის შორტლისტი გამოცხადდა, ხოლო დღეს Media კატეგორიის.

PR-ის კატეგორიის გამარჯვებულები დღეს საღამოს გამოცხადდება, ხოლო მედიის კატეგორიის - 23 ივნისს.

Leavingstone-მა შარშანდელ ფესტივალზე, ლუდი 34-ის კამპანიისთვის, PR-ისა და მედიის კატეგორიაში, ბრინჯაოს ლომი აიღო.