კარფური, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია მაჯიდ ალ ფუტაიმი წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.

მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (14 იანვრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, კარფურიდან მინიმუმ 50 ლ+ ღირებულების შეკვეთას განახორციელებს, გახდება iPhone 15-ის გამარჯვებული (მონაწილეობისთვის საჭიროა მინიმუმ 10 შეკვეთა).

გარდა ამისა, 29, 30 და 31 დეკემბერს, Wolt-იდან კარფურის გამოძახებისას, მომხმარებლებს საშუალება ექნებათ ისარგებლონ 10 ლარიანი პრომო კოდით - CRFWOLT2312.

კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.