იმ ფაქტს, რომ ოკუპაცია განგრძობადი პროცესია და არა ერთხელ მიყენებული ჭრილობა, საოკუპაციო ხაზთან მცხოვრები ადამიანები ყოველდღიურ რეჟიმში გრძნობენ.

საქართველოს ბანკის წუთნახევრიან რგოლში მხოლოდ საათის წიკწიკის ფონზე ვკითხულობთ იმ სოფლების სახელებს, რომლებიც 2008 წლიდან დღემდე მთლიანად ან ნაწილობრივ დავკარგეთ. მათი რაოდენობა ჯამში 177-ია.

კლიენტი: საქართველოს ბანკი
მარკეტინგის დირექტორი: ლევან გომშიაშვილი
ბრენდ მენეჯერი: ენუკი კვინტრაძე
ბრენდ მენეჯერი: სოლო წიწუაშვილი

სააგენტო: JWT Metro
ექაუნთ მენეჯერი: ალექს ჩიქოვანი
სტრატეგიის ხელმძღვანელი: ლადო მალაზონია
სტრატეგი: ქეთი ორაგველიძე

კრეატიული დირექტორი: ეკა ყიფიანი, გიორგი ქვლივიძე
არტ დირექტორი: დანტე, ხატია არველაძე, გიო მაღრაძე, სანდრო ლალიაშვილი, ელენე შენგელია, ჭყო

სინიორ კოპირაიტერი: შრუტე მილორავა
კოპირაიტერი: მარიკა დიდმანიძე
პროდუსერი: მაშო თევდორაშვილი

კრედიტები:
ფროდაქშენ კომპანია: Metro Production
აღმასრულებელი პროდიუსერი: სანდრო გაბილაია
ფროდაქშენის ჰედი: მაია გურაბანიძე
პროდიუსერი: მაშო თევდორაშვილი
პოსტ ფროდაქშენი: ბურო
გრაფიკა: ირაკლი ზურაბიშვილი
ხმა: ნიკა ცინცაძე
სპეციალური კონსულტანტი: გიორგი ბილანიშვილი

განსაკუთრებული მადლობა: ანიტა გვრიტიშვილს, გიორგი ბალხამიშვილს, ეროვნული ბიბლიოთეკის არქივს, ივანე მაჩაბლის მუზეუმს, ქსნის ხეობის ისტორიისა და კულტურის შემსწავლელ ცენტრს, ჟურნალ კარიბჭეს, თამუნა ქსიევს, თეა პავლიაშვილს, ანა ახლოურს, ეთო გაბიტაშვილს, მანამა მილაძეს, შორენა გოროზიას, შორენა ახობაძე-ჩლაჩიძეს, ნანა სურმანიძეს, ალეკო ყაულაშვილსა და წეროვანის მთელ დასახლებას, რომელმაც რგოლზე მომუშავე ჯგუფი სოფლების ფოტოებით მოამარაგა.