კომპანია ნატახტარი სტაროპრამენის ლიცენზირებული მწარმოებელი გახდა
ლუდსახარშმა ნატახტარმა გლობალური ჩეხური ბრენდი სტაროპრამენის პრეზენტაცია გამართა. სპეციალურად, მოპატიჟებული სტუმრებისთვის ჩატარდა ლუდსახარშის ტური.
ინფორმაციული ტურის შემდეგ დამსწრე საზოგადოებას სიტყვით კომპანია ნატახტარის გენერალურმა დირექტორმა, ჯუნეით არათიმ, ჩეხეთის რესპუბლიკის ელჩმა, ტომას პერნიცკიმ, კომპანია მოლსონ & კორსის, აღმოსავლეთ ევროპის, ექსპორტისა და ლიცენზირებული ბრენდების დირექტორმა, ნინო ბენეტამ, კომპანია ნატახტარის კორპორატიულ საქმეთა დირექტორმა, ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილმა მიმართეს.
პრაღის განწყობის შესაქმნელად ღონისძიების ოფიციალური ნაწილის შემდეგ გაიმართა ჩეხური სამზარეულოსა და ლუდი სტაროპრამენის დეგუსტაცია.
"ლუდი სტაროპრამენი ჩეხური წარმოშობის გლობალური ბრენდია. ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იყო აღნიშნული ლუდის წარმოების ლიცენზიის მოპოვება, ფაქტობრივად, მოხდა ნატახტარის აღირება, როგორც კომპანიის, იმ თვალსაზრისით, რომ ჩვენ უმაღლესი ხარისხის ლუდს ვაწარმოებთ. ლიცენზირების მოპოვების პროცესი ერთი წლის განმავლობაში მიმდინარეობდა. ჩვენ ვიზრუნეთ და განვახორციელეთ ინვესტიციები, როგორც ინფრასტრუქტურის, ასევე ხარისხის კონტროლის მექანიზმის გამტკიცებასა და გაზრდაში. შედეგად, ჩვენ გავხდით მსოფლიოში ერთ-ერთ საუკეთესო ლუდის მწარმოებლები საქართველოში," - განმარტა ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილმა.
"ლუდი სტაროპრამენი საკმაოდ პოპულარული ბრენდია ქართველი ლუდისმოყვარულებისთვის. მათ იციან ამ ბრენდის ფასი. ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ კომპანია ნატახტარმა ასეთი დონის ბრენდის წარმოება ადგილზე დაიწყო. ვფიქრობ, ლუდის მოყვარულებისთვის კარგი შესაძლებლობაა საქართველოში წარმოებული სტაროპრამენი მიირთვან," - კომპანია ნატახტარის წარმატებას ხაზი გაუსვა ბიზნესომბუდსმენმა.
შეგახსენებთ, რომ კომპანია ნატახტარი მომხმარებელს სთავაზობს ლუდის 10 ბრენდს, მათ ჩამონათვალს შეემატება ჩეხური ბრენდი სტაროპრამენიც. ის ჩეხეთში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ბრენდია და იწარმოება 1869 წლიდან. სტაროპრამენის ექსპორტი ხორციელდება 37-მდე ქვეყანაში, ძირითადად ევროპასა და ჩრდილოეთ ამერიკაში.
კომენტარები