კომპანიები გამუდმებით ცდილობენ, თავიანთ პროდუქტში ინოვაციური ცვლილებების შეტანასა და მომხმარებლებისთვის მისი უფრო საინტერესო სახით წარმოჩენას. ხანდახან ისინი კონკრეტული სეგმენტის მოზიდვას ირჩევენ. ამ უკანასკნელს ცდილობდა ამერიკული დორიტოსი, რომელიც კომპანია PepsiCo-ს ეკუთვნის, როდესაც არც ისე წარმატებული მარკეტინგული სტრატეგია შეიმუშავა.

დორიტოსმა 5 თებერვალს ჩიფსების ახალი შეფუთვა გამოუშვა - ქალებისთვის. თუმცა ცვლილებები სნექზეც აისახა - ქალებისთვის განკუთვნილი ჩიპსები არ ხრამუნობენ.

"ქალებს არ სიამოვნებთ, როცა საზოგადოებაში ძალიან ხმაურიანად ჭამენ, მათ ასევე არ მოსწონთ, როცა საჯაროდ თითების გალოკვა უწევთ და ჩიფსის დარჩენილი პატარა ნამსხვრევების პირში ჩაყრაც ეთაკილებათ" - ამბობს პეპსიკოს გენერალური დირექტორი ინდრა ნიუი Freakonomics-თან ინტერვიუში.

ამის გამო, კომპანიამ შექმნა ჩიფსები, რომლებიც არ ხრამუნობენ და თითებზე სუნს არ ტოვებს, თუმცა იგივე გემო აქვს.

დორიტოსი ქალებისთვის შექმნილ ჩიფსებს მალე გამოუშვებს, თუმცა ინტერნეტი უკმაყოფილოა.

"დორიტოსიდან ვინმე ოდესმე ქალს შეხვედრია?" - წერს ერთ-ერთი უკმაყოფილო მომხმარებელი

"წელს უკვე ისედაც საკმარისი გადავიტანეთ"

"ჩემი პასუხი დორიტოსს"

"გილოცავთ ქალებო, შეიძლება ქალი პრეზიდენტი არა, მაგრამ ქალი დორიტოსი გვყავს"