ეს დროის ცვლილების ნიშანია, და ბიზნეს-გადაწყვეტილება, რომელიც კულტურულ მომენტს ასახავს — მუსიკის კოლექტიური აღმოჩენის ეპოქის დასასრულს ნიშნავს და გვაფიქრებს იმაზე, როგორ მოვიხმართ მუსიკას ციფრულ ეპოქაში.

დასრულდა ეპოქა მათთვის, ვინც ბავშვობის საყვარელ მომენტებს ახალი მუსიკალური ვიდეოს მოლოდინში ატარებდა, ინტერესით უყურებდა ჩარტებს და სიამოვნებით ისრუტავდა ყველა იმ პოპკულტურულ და მოდურ სიახლეს, რასაც MTV გვთავაზობდა.

გართობის გიგანტმა, Paramount Global-მა, სამწუხარო ამბავი გაავრცელა: 44-წლიანი უწყვეტი მაუწყებლობის შემდეგ, ეს კულტურული ინსტიტუტი 2025 წლის 31 დეკემბერს სამუდამოდ დაიხურება.

გაითიშება ხუთი საყვარელი არხი: MTV Music, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV და MTV Live. პირველ რიგში ეს მოხდება დიდ ბრიტანეთსა და ირლანდიაში, შემდეგ კი საფრანგეთში, გერმანიაში, ავსტრიაში, პოლონეთში, უნგრეთში, ავსტრალიასა და ბრაზილიაში.

გადაწყვეტილება Paramount Global-ის მიერ განხორციელებული ხარჯების მკვეთრი შემცირების ფონზე მიიღეს, რაც კომპანიის ამ წელს Skydance Media-სთან შერწყმის პროცესს უკავშირდება. თუმცა ფინანსური მიზეზების მიღმა, ეს ნაბიჯი ასევე აჩვენებს, როგორ შეიცვალა მაყურებლისა და მედიის მოხმარების ჩვევები ბოლო წლების განმავლობაში — მუსიკის მოყვარულები სულ უფრო მეტად ინაცვლებენ ციფრულ სივრცეში.

სოციალური ქსელები და სტრიმინგ-პლატფორმები დღეს უძლიერესი კონკურენტები არიან, და სატელევიზიო არხებს აღარ შეუძლიათ მათთან შეჯიბრება — მიუხედავად იმისა, რომ საერთო მუსიკალური განცდის ირგვლივ ადამიანებს ათწლეულების განმავლობაში აერთიანებდნენ. ახლა ეს ყველაფერი ინდივიდუალურად მორგებულ გზებს უთმობს ადგილს.

არხების დახურვით სრულდება პოპკულტურის მემკვიდრეობა, რომელიც აშშ-ში 1981 წელს დაიწყო. სიმბოლურად, MTV-ის ეთერში პირველი ვიდეო იყო The Buggles-ის "Video Killed The Radio Star".

შემდეგ კი გვქონდა ლეგენდარული მომენტები: მაიკლ ჯექსონის Thriller-ის პრემიერა 1983 წლის დეკემბერში; დევიდ ბოუის გამოსვლა შავკანიანი არტისტების მხარდასაჭერად MTV News-ზე; რეალითი შოუ The Real World-ის დებიუტი 90-იანების დასაწყისში; Nirvana-ს Smells Like Teen Spirit-ის უწყვეტი ჩვენება, რომელმაც გრანჟი პოპულარული გახადა; კორტნი ლავისა და მადონას დაპირისპირება...

რამდენიმე წლის შემდეგ, 1987-ში, MTV-მ მაუწყებლობა ევროპაშიც დაიწყო.
MTV Unplugged-ის მსგავსი გადაცემები ინსტიტუციებად იქცა, ხოლო არხების აყვავების პერიოდში მუსიკალური ვიდეოები ნამდვილ ხელოვნებად გადაიქცა — იწყებოდა ახალი მუსიკალური კარიერები, ქვეყნიდან ქვეყანაში ვრცელდებოდა მოდის ტენდენციები და ყალიბდებოდა ახალგაზრდული კულტურა.

2010-იან წლებში კი ტრადიციული მუსიკალური ტელევიზია მოძველდა — სოციალური მედიისა და მოთხოვნაზე ხელმისაწვდომი სტრიმინგის ეპოქამ მასზე დამაჯერებლად გაიმარჯვა.

MTV-ის ბრენდი აგრძელებს არსებობას ციფრულ პლატფორმებზე და ისეთი ღონისძიებების მეშვეობით, როგორიცაა VMAs და EMAs.

თუმცა 2025 წლის ბოლო დღეს, ის მუსიკალური ტელევიზია, როგორსაც თაობები იცნობდნენ, საბოლოოდ გამოირთვება.