საქართველოში პირველად, თიბისის მხარდაჭერით CX ბიზნეს სამიტი გაიმართა. სამიტზე მომხმარებლის გამოცდილების მართვის განსხვავებულ მიდგომები და წარმატების ისტორიები სხვადასხვა ინდუსტრიებში ამ კუთხით გამორჩეულმა ქართულმა კომპანიებმა გააზიარეს.

CX Business Summit-ზე მთავარი სპიკერი საერთაშორისო CX ექსპერტი, კონსულტანტი და არაერთი წიგნის ავტორი - Shaun Belding იყო. სამიტზე კომპანიების მენეჯმენტს და დამსწრე აუდიტორიას საშუალება ჰქონდათ CX მართვის მიდგომები და სისტემები გაეცნოთ.

ღონისძიების ორგანიზატორი CX Hub-ია. კომპანიის მიზანია გახდეს ბიზნესის პარტნიორი Customer Experience-ის (CX) სისტემური მართვის ჩამოყალიბებაში და დაეხმაროს ბიზნესს ჯანსაღ ზრდასა და განვითარებაში. ეს კი საბოლოო ჯამში, დამატებითი სარგებლის მომტანი იქნება მომხმარებლისთვის კომპანიებთან ურთიერთობაში გამოცდილების გაუმჯობესების სახით.