საქართველო Red Nose Day კამპანიას, რომელიც 24 მარტს დაიწყება და 24 აპრილამდე გაგრძელდება, პირველად უერთდება. ამის შესახებ საზოგადოებას აკა სინჯიკაშვილმა ამცნო.

Red Nose Day პირველად 1988 წელს წამოიწყეს. შოუში, რომელიც BBC-ის ეთერში გაშუქდა, 150-ზე მეტმა ცნობილმა ადამიანმა და კომიკოსმა მიიღო მონაწილეობა. გადაცემას 30 მილიონზე მეტი მაყურებელი ჰყავდა, რისი მეშვეობითაც ბავშვების დასახმარებლად 15 მილიონი ფუნტი შეგროვდა.

"წითელი ცხვირების" კამპანიის მთავარი მიზანი სოციალურად დაუცველი ბავშვების დახმარებაა.

კამპანიას მსოფლიოს ბევრ ქვეყანაში იმართება, წელს კი მათ რიცხვს საქართველოც შეემატა.