მეამას ყავის სამყარო კიდევ ერთ ახალ სივრცეში გაერთიანდა — ამჯერად სავაჭრო ცენტრ თბილისი მოლში, სადაც მომხმარებლები ევროპული და ამერიკული ფორმატის ყავის კაფსულების მრავალფეროვანი გემოების, ჩაის კაფსულების, ყავის აპარატებისა და სხვადასხვა აქსესუარის დათვალიერებასა და შეძენას შეძლებენ. აქ მოსული ადამიანი შეძლებს, სრულფასოვნად გაიცნოს ბრენდი და გამოცადოს მეამას სხვადასხვა ინოვაციური პროდუქტი.

ბრენდულ სივრცეში მომხმარებლებს მეამას არომატული ყავის დაგემოვნებაც შეეძლებათ — ასე უფრო მარტივად აღმოაჩენენ ფავორიტ გემოს და ზუსტად ეცოდინებათ, რომელი ფორმატის კაფსულები აირჩიონ. შერჩევის პროცესში კი მათ მეამას ელჩები დაეხმარებიან.

ფოტო: მეამა

ბრენდის მიზანია, მომხმარებლის გამოცდილება მაქსიმალურად მოხერხებული და საინტერესო იყოს. სწორედ ამიტომ, თბილისის მასშტაბით, მეამამ უკვე მეოთხე ბრენდული სივრცე გახსნა, სადაც ყავის ნებისმიერ მოყვარულს შეუძლია უშუალო შეხება ჰქონდეს მეამას ყველა პროდუქტთან და მიიღოს სრულყოფილი ინფორმაცია. გარდა თბილისი მოლის ობიექტისა, მეამას ბრენდულ სივრცეებს შეხვდებით საბურთალოს სითი მოლში, ჟვანიას მოედანსა და ისთ ფოინთში.

ამრიგად, მეამას ბრენდული სივრცე ინოვაციური ყავის გამოცდილების მისაღებად საუკეთესო ადგილია. გარდა იმისა, რომ აქ შენთვის საყვარელი კაფსულების შეძენა შეგიძლია, სივრცეში ყოველი ვიზიტი ყავის თავიდან აღმოჩენაში გეხმარება.

ბრენდული სივრცის დიზაინი, ისევე როგორც მეამას სხვა ობიექტების ვიზუალური კონცეფცია, არქიტექტორ გიორგი ხმალაძეს ეკუთვნის. სივრცის ინტერიერში ხე, ქვა და მინა საუკეთესოდ ერწყმის ერთმანეთს, ხოლო განათება და მცენარეები კიდევ უფრო გამორჩეულ იერსა და სიმყუდროვეს სძენს მას.

მეამას ასევე მნიშვნელოვანი გეგმები აქვს რეგიონების მიმართულებით და უახლოეს მომავალში მის ბრენდულ სივრცეებს და ე.წ. TakeAway კონცეფციის — მეამა ქოლექთის ობიექტებს უკვე ქუთაისსა და ბათუმში შევხვდებით.