საქართველოს ბანკმა პარტნიორ სააგენტოებთან ერთად კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა და ევროპის ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ სარეკლამო ფესტივალის – Art Directors Club of Europe (ADCE) Awards 2025 შორთლისტში მოხვდა. აღსანიშნავია, რომ წელს ფესტივალზე საქართველომ 14 შორთლისტით რეკორდი დაამყარა და 24 ქვეყანას შორის მე-8 ადგილი დაიკავა.

შორთლისტის სია კი ამგვარია:

1. Kupata’s Legacy —კატეგორია: ბრენდის გამოცდილება;

2. Independence: First person experience | Supermarket, კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ბრენდული კამპანია;

3. Blood Bank of Georgia | Windfor’s, კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ტექნოლოგიების საუკეთესო გამოყენება;

4. Once You See It, You Can’t Unsee It | Windfor’s, კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ბრენდული კამპანია;

5. Iveria — დამოუკიდებლობის დღისადმი მიძღვნილი გამოცემა, კატეგორია: გარე პრინტი/ბეჭდური რეკლამა.

ინფორმაციისთვის, ADCE-ის ჯილდოები მსოფლიოში ერთადერთი დაჯილდოების სისტემაა, რომელიც ევროპის საუკეთესო დიზაინისა და რეკლამის ჯილდოს მფლობელ ნამუშევრებს ერთ კონკურსში აერთიანებს.

ADCE-ის ჯილდოები ექსკლუზიურად მხოლოდ იმ საუკეთესო ნამუშევრებისთვისაა, რომლებმაც ეროვნული აღიარება მოიპოვეს, რაც უზრუნველყოფს მათ საერთაშორისო ცნობადობასა და პოპულარიზაციას.

ADCE Awards-ის გამარჯვებულები 21 ნოემბერს ბარსელონაში გამოვლინდებიან.

სრული შორთლისტის ნახვა შეგიძლიათ ბმულზე.