ბუნების დასაცავად, საქართველოს ბანკი, კავკასიის ბუნების ფონდთან (CNF) თანამშრომლობით, კამპანიას ახორციელებს. ინიციატივა იმ ბრენდების გაერთიანებას ისახავს მიზნად, რომელთა ლოგოში ცხოველის ან ფრინველის სიმბოლოა გამოსახული და მათ ბუნების დაცვის პროცესში აქტიური ჩართულობისკენ მოუწოდებს.

კამპანია უკვე 9 პარტნიორ ბრენდს აერთიანებს, მათ შორის ერთ-ერთი GT Motors-ის პორტფელში შემავალი საერთაშორისო ბრენდი Jaguar.

GT Motors-ში სოციალური პასუხისმგებლობა ჩვენი საქმიანობის განუყოფელი ნაწილია. აღნიშნული კამპანია კი განსაკუთრებულად ახლოსაა ჩვენს საქმიანობასთან, რადგან ერთ ინიციატივაში აერთიანებს ეკოლოგიას, ბრენდს და ღირებულებებს. ეს არის CSR-ის სწორედ ის ფორმა, რომელიც სიმბოლურ დონაციაზე გაცილებით მეტს აკეთებს ცნობიერების ასამაღლებლად. ბუნების თემატიკაზე დაფუძნებული ეს კამპანია ჩვენთვის სრულიად ახალ, გამორჩეულ სივრცეს ხსნის, იმ სივრცეს, სადაც ბრენდის ბუნება და ნამდვილი ბუნება ერთმანეთთან იკვეთება საერთო სიკეთისთვის.

ამასთან, სიმბოლურია, რომ GT Motors-ის პორტფელში შემავალი საერთაშორისო ბრენდები იმ სეგმენტში მოხვდნენ, რომელთაც ეს კამპანია ეხება, ანუ არიან იმ ბრენდებს შორის, რომელთა ლოგოტიპშიც ცხოველის გამოსახულება ფიგურირებს. თანაც როგორი საამაყოა, როცა ჩვენს შემთხვევაში ისეთ ბრენდებზე გვაქვს საუბარი როგორიც არის Jaguar და Mustang. ალბათ, როცა ავტომობილების ბრენდების ამ ტიპის ლოგოებს ვიხსენებთ, პირველი ყველას სწორედ ეს ორი ბრენდი და ლოგოტიპი გვახსენდება. გამომდინარე იქედან, რომ ბუნების დაცვა და მდგრადი განვითარების მხარდაჭერა ჩვენი კომპანიისთვის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა, მოხარულნი ვართ, რომ შეგვიძლია ჩვენივე ვიზუალური იდენტობა და მარკეტინგული ძალისხმევა გამოვიყენოთ კეთილი საქმისთვის. ჩვენთვის პატივია ვიყოთ იმ კომპანიებს შორის, რომლებიც შეუერთდა ამ ინიციატივას და გვინდა, ჩვენი მონაწილეობით სხვებსაც მივცეთ მაგალითი, ჩაერთონ აღნიშნულ კამპანიაში და საკუთარი წვლილი შეიტანონ ბუნების დაცვის პროცესში”, — აღნიშნავს ელლა კამლაძე, GT Motors-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

Jaguar-ის ვიზუალური იდენტობა ინსპირაციას ბუნებიდან იღებს: ნახტომში გამოსახული იაგუარი ასახავს ბრენდის ძირეულ ფასეულობებს — ელეგანტურობას, ეფექტურობას, ძალასა და მუდმივი წინსვლის ამბიციას. ის ხაზს უსვამს ბრენდის დინამიკურ სულს და მუდმივ მისწრაფებას პროგრესისკენ.

“ჩვენს პორტფელში შემავალი საერთაშორისო ბრენდების სიმბოლიკა სრულიად ორგანულად ეხმიანება კამპანიის მთავარ გზავნილს, რადგან ეს ბრენდები ქმნის სიმბოლურ კავშირს მტაცებელ ცხოველებთან, რომლებიც ადამიანებს ოდითგანვე აძლევდნენ სტიმულსა და ძალას მოძრაობისთვის, ახალ გარემოებებთან ადაპტაციისთვის. Jaguar-სა და Mustang-ს ბრენდებად ჩამოყალიბების სრულიად სხვადასხვა ისტორიები აქვას, რადგან ერთი დამოუკიდებელ ორგანიზმად ჩამოყალიბდა, მეორე კი დიდი ბრენდის ქვეშ. თუმცა, მათ აერთიანებთ ის, რომ ორივე ბრენდი სიმბოლურად გადმოსცემს იმ ძალასა და ენერგიას, რომლებსაც ადამიანი ბუნებიდან იღებს“, — აღნიშნავს ელლა კამლაძე, GT Motors-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

ინფორმაციისთვის, საქართველოს ბანკისა და CNF-ის კამპანიაში GT Motors-ის პორტფელში შემავალი ორი საერთაშორისო ბრენდი — Jaguar და Mustang ჩაერთო.

კამპანია კრეატიულ სააგენტო Leavingstone-თან თანამშრომლობით ხორციელდება.