"გრძელი სიტყვა რომ მოკლედ ითქმის" და უკეთესიცაა, ამ მოსაზრებას 21-ე საუკუნეში დამტკიცება უკვე აღარ სჭირდება. თანამედროვე მარკეტინგული ტრენდები და ქოფირაითერები ერთხმად თანხმდებიან, რომ სათქმელი ლაკონიური და ზუსტი უნდა იყოს, რათა მომხმარებლამდე მარტივი ფორმით მივიდეს. სწორედ ამიტომ არის მნიშვნელოვანი, როგორ სლოგანს შეარჩევს ბრენდი.

სლოგანი კომპანიაზე ბევრ რამეს ამბობს. ეგ კი არა, ამ რამდენიმე სიტყვაში ხანდახან ბრენდის მისიის და პრინციპების ამოკითხვაც კი შეიძლება.

არ გჯერა? მოდი, მაშინ, ერთად შევამოწმოთ, როგორ გახსოვს ცნობილი ბრენდების სლოგანები და მიხვდები, რა როლს ასრულებს მათ წარმატებაში ეს ფრაზები.

ტესტი: გამოიცანი ბრენდი სლოგანით

ტესტის დაწყება

1 / 10 მარტივით დავიწყოთ — აი, ასე, უბრალოდ გაკეთებისკენ რომელი ცნობილი ბრენდი მოგიწოდებს?

2 / 10 აი, ამ სლოგანის მფლობელი ბრენდი კი აშკარად თავდაჯერებულია...

3 / 10 ნეტავ, რას ვიმსახურებთ?

4 / 10 სათქმელად ადვილია — თუმცა, ბრენდის გამოსაცნობად ცოტა რთული, მგონი

5 / 10 ზაფხულში სწორედაც რომ მისწრება იქნება, ნეტავ, რა არის?

6 / 10 თუ კარგი მეხსიერება გაქვთ, ამ ფრაზის წაკითხვისას უნდა წაიღიღინოთ კიდეც

7 / 10 ეს ბრენდი, როგორც ჩანს, ცნობისმოყვარეებისთვისაა განკუთვნილი, ამიტომ, მათ არც პასუხი უნდა შეეშალოთ

8 / 10 აი, აქ კი მართლა მოგიწევს გონების და მეხსიერების უნარის დაძაბვა

9 / 10 "ან ყველაფერი, ან არაფერის" უფრო დახვეწილი ვარიანტია აშკარად

10 / 10 ეს ალბათ ამ ტესტის ყველაზე რთული შეკითხვაა, ამიტომ კარგად დაფიქრდი...

იტვირთება...
ერთი წუთით...