ISFED-ის ცნობით, 2020 წლის აგვისტოში საქართველოში Facebook-ის (ახლანდელი Meta) რეკლამების ბიბლიოთეკა ამოქმედდა, რომელიც პოლიტიკური, საარჩევნო და სოციალური რეკლამების შესახებ მონაცემებს ინახავს. 2020–2025 წლებში Meta-ს პლატფორმებზე საქართველოს აუდიტორიისთვის 172,577 რეკლამა გამოქვეყნდა, რომელთა ჯამურმა ღირებულებამ 6.8 მლნ აშშ დოლარამდე შეადგინა. რეკლამების საშუალო წლიური რაოდენობით საქართველომ, 204 ქვეყანასა და ტერიტორიას შორის, მე-40 ადგილი დაიკავა და გაუსწრო ყველა ქვეყანას, რომლის მოსახლეობის რაოდენობაც საქართველოს მსგავსია.

Meta-ს რეკლამების ბიბლიოთეკის მიხედვით, ბოლო 5 წელში, ყველაზე მეტი თანხა — $627 306 ქართული ოცნების ოფიციალური ფეისბუქგვერდის რეკლამებისთვის დაიხარჯა.

II ადგილზეა ნიკა მელიას ფეისბუქ-გვერდი — $326 479;

III-ზე ირაკლი კობახიძის გვერდი $271 175-ით;

IV-ზე ირაკლი ღარიბაშვილის გვერდი $268 896-ით;

V-ზე — მამუკა ხაზარაძის გვერდი $252 656-ით.

მედიასაშუალებებს შორის, Meta-ს პლატფორმებზე სარეკლამო ხარჯები, ძირითადად პროსახელისუფლებო მედიის გვერდებმა გასწიეს, რაც ჯამურად $660 000-მდეა. მათ შორის, განსაკუთრებით გამოირჩეოდნენ "პოს ტვ" და "იმედი", რომლებმაც ფეისბუქსა და ინსტაგრამზე $566 134-ის 24,347 რეკლამა გამოაქვეყნეს.

ISFED-ის კვლევის მიხედვით, სარეკლამო დანახარჯების ოდენობით პროსახელისუფლებო და ანტიოპოზიციური გვერდები გამოირჩეოდნენ. გვერდების ნაწილი Meta-ს წესების დარღვევის გამო არაერთხელ გაუქმდა, თუმცა მალევე იდენტური ან მსგავსი სახელწოდებით აღდგა. მათ შორის, გვერდის სისტემა "არ აგარევინებთ", რომელიც ვატო შაქარიშვილთან და მის მიერ დაფუძნებულ მოძრაობასთან არის დაკავშირებული, ფეისბუქიდან წაშლის შემდეგ 4-ჯერ აღდგა პლატფორმაზე.

ფეისბუქის რეკლამებისთვის დახარჯული თანხის ოდენობით გამოირჩეოდნენ შემდეგი გვერდები/გვერდის სისტემები:

Bidzina Ivanishvili for Georgia — (2021-2024 წლები) $26 559;

"არ აგარევინებთ"/"არ აგარევინებთ • ar agarevinebt" — (2022-2025) $25 531;

"ქართული ოცნება ჩემი არჩევანია" — (2021-2025 წლები) $23 244;

"რა კეთდება"/"ქართული ოცნების მხარდამჭერები" — (2021-2024 წლები) $14 924;

Irakli Garibashvili 4 Georgia — (2021-2025 წლები) $12 650;

"შიგ ევროპაში" — (2020-2025 წლები) $11 616.

თითოეულ ამ გვერდზე 10 ათას აშშ დოლარზე მეტი ღირებულების რეკლამა განთავსდა. აღსანიშნავია, რომ უკანასკნელ პერიოდში ქართული ოცნების სასარგებლოდ და ოპოზიციის საწინააღმდეგოდ მოქმედი გვერდების მნიშვნელოვანმა ნაწილმა იმავდროულად ანტიდასავლური, ევროკავშირის საწინააღმდეგო აქტიური კამპანიის წარმოების როლიც შეითავსა.