მე მგონი, რომ ამით აპელირებაც ზოგადად, არასწორია და გეტყვით, რატომ — თუ ჩვენ და მათ შორის, ჩინოვნიკები და მე ამ შემთხვევაში ჩემს თავზე ვიტყვი, თუ ვიტყოდით, რომ თქვენ გადაჯექით საზოგადოებრივ ტრანსპორტზე და არაფერს არ გავაკეთებთ ამ მიმართულებით, მაგ შემთხვევაში, გეტყოდით, რომ თქვენი კითხვა ძალიან სწორი და რელევანტურია და ეს პრობლემაა. მაგრამ თუ ჩვენ ვქმნით საზოგადოებრივ ტრანსპორტს, ჩვენი მიზანია, რომ ურბანული სივრცე, რაც გაგვაჩნია, გადავანაწილოთ ყველასთვის: ქვეითისთვისაც, ველოსიპედისტისთვისაც, საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვისაც.
შესაბამისად, ვინაიდან ეს ათწლეულების განმავლობაში, ასე ვთქვათ, ოკუპირებული ჰქონდა ავტომობილებს მთელი სივრცე, უწევთ ახლა შევიწროება. შესაბამისად, ამ შევიწროებაში ხდება ერიც და ბერიც, მაღალჩინოსანიც და ყველა. ანუ, ეს ყველას პრობლემა არის და თუ იმ მაღალჩინოსანს, მათ შორის, მოქალაქესაც უნდა, რომ იდგეს საცობში, იდგეს, არავინ არ ეუბნება, რომ გადმოჯექი.
კომენტარები