კომპანიები, განსაკუთრებით დიდები და გავლენიანები, ყოველთვის ცდილობენ, დროის სვლას ფეხი აუწყონ და მომხმარებლებს მაქსიმალურად თანამედროვე პროდუქტი და სერვისი შესთავაზონ.

იმისთვის, რომ ადამიანები მარტივად ცნობდნენ ამა თუ იმ კომპანიის ამ დამოკიდებულებას, მნიშვნელოვანია ის იმიჯი, რომელსაც ბრენდი ქმნის. ამაში კი მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ლოგო, რომელიც ხშირად კონკრეტული ბიზნესის მთავარ სახედ გადაიქცევა ხოლმე.

რაღაც ეტაპზე კომპანიები თავიანთ ტრადიციულ ლოგოს ცვლიან, რათა უფრო თანამედროვე მოთხოვნებს მოარგონ, თუმცა რამდენად ცნობილი და ძველიცაა ეს ბრენდი, იმდენად რთულია მის ახალ იმიჯთან შეგუება.

ახლა სწორედ რამდენიმე საყოველთაოდ ცნობილი ლოგოს შეცვლის ასეთ მაგალითებს წარმოგიდგენთ, რომლებიც, შესაძლოა, ტექნიკურად ვიღაცისთვის უკეთესიც იყოს, თუმცა ბევრს მასთან შეგუება ძალიან გაუჭირდა.

1. Gmail-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Gmail

ფოტო: Gmail

2. Burger King-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Burger King

3. Pringles-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Pringles

4. Nickelodeon-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Nickelodeon

5. Warner Bros.-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Warner Bros.

6. Starbucks-ის ძველი VS ახალი ლოგო

7. Google-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Google

8. Instagram-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Instagram

9. Yahoo!-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: Yahoo!

10. BMW-ის ძველი VS ახალი ლოგო

ფოტო: BMW