ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილის, თამარ გაბუნიას თქმით, გადაზღვევის ბევრი მექანიზმი არსებობს იმისთვის, რომ დაგვიანებული პასუხები ზარებზე არ იყოს, თუმცა მისი განცხადებით, თუ ასეთი შემთხვევა იქნება პირადად გაეცნობა ყველას.

"ამას ვაკეთებ პირველი დღიდან და არა მხოლოდ მე. როდესაც თავიდან დაიწყო დიდი ნაკადი პაციენტების, რა თქმა უნდა, ამან გარკვეულწილად გადატვირთა 112 და ოჯახის ექიმის ცხელი ხაზიც, მაგრამ დღეს ეს არის მოწესრიგებული", — განაცხადა მან.

გაბუნიას თქმითვე, სამინისტროში არის ცენტრალური ონლაინ კლინიკა, რომლის მთავარი ფუნქცია დაგვაინებული ზარების კონტროლია. მისი განმარტებით, ერთი საათის შემდეგ თუ რომელიმე ზარი რჩება უპასუხოდ, ამ შემთხევვეაში ამ კლინიკის ფუნქციაა, რომ გადაურეკოს პაციენტს და გადასცეს ის ოჯახის ექიმს.