წინა წლის სუპერ ბოულის გადაფარვა, რომელშიც შაკირას და ჯენიფერ ლოპესის ცეცხლოვანი შესრულება ვიხილეთ, ნამდვილად რთული იქნება. თუმცა, ოპტიმიზმი არ დაკარგოთ, რადგან წელს ამას The Weeknd შეეცდება.

ჩემპიონატის რეიტინგზე სარეკლამო ადგილების გაყიდვაზე შექმნილი პრობლემებიც მოქმედებს, წელს შოუზე ვერ ვიხილავთ პეპსის, კოკა-კოლას თუ სხვა დიდი ბრენდების რეკლამებს, თუმცა წარდგენილთაგან ბევრი ვარსკვლავებითაა დახუნძლული, ნაწილი კი მნიშვნელოვან პრობლემებზე ყვება.

წარმოგიდგენთ 15 რეკლამა წლევანდელი სუპერ ბოულიდან.

1. General Motors-ის რეკლამაში ვილ ფერელი, კენან ტომპსონი და აკვაფინა ელექტრონული ავტომობილების წარმოებაში ამერიკის დიდების დასაბრუნებლად იბრძვიან

2. შვედური ბანკის, Klarna-ს რეკლამაში, 4 მაია რუდოლფი 4 სხვადასხვა პონიზე ამხედრდა და შესანიშნავი ვოკალური მონაცემები გამოავლინა

3. ჯონ სინა კი Mountain Dew-ს რეკლამაში გამოჩნდა და საზამთროს ძაღლი 35-მდე დათვლით გააკვირვა

4. Schitt's Creek-ის დენ ლევიმ M&M აიყვანა მძევლად.

5. ლენი კრავიცმა Stella Artois-ის რეკლამიდან გვახარა, რომ ყველანი მილიარდერები ვართ, თუმცა იქვე დააყოლა, რომ ჩვენი კაპიტალი 2,5 მილიარდ გულისცემას შეადგენს

6. ალბათ არც ის იცოდით, რომ ემი შუმერის მაცივარი Hellmann's-ის მაიონეზით არის სავსე

7. გაბრტყელებულ მეთიუ მაკკონაჰის Doritos თუ უშველის

8. ალბათ ყველა ვხვდებით, რომ სერენა უილიამსს, ენტონი დეივისს, პეიტონ მენინგს თუ ბრუს კოპკას სპორტული წარმატებისთვის Michelob Ultra-ს ლუდის სმით არ მიუღწევიათ

9. Michelob Ultra-ს მეორე რეკლამაზე ბიუჯეტი დააკლდათ, ამიტომ მეგან ფოქსის, სერენა უილიამსის, აშერის, სილვესტერ სტალონეს, ლუსი ლუს ორეულები დაიქირავეს და ერთიც ნამდვილი დონ ჩიდლი

10. Scotts and Miracle-Gro-ს რეკლამაში, ჯონ ტრავოლტამ ტიკტოკის გამოწვევის გადასაღებად მეზობლის გაზონი გათელა

11. Cheetos-ის ქურდ მილა კუნისს ეშტონ კაჩერმა ვერაფრით დაუმტკიცა დანაშაული

12. Squarespace-ის რეკლამაში, დოლი პარტონი ანტერპრენერებს ურჩევს მისწრაფებებს 5-დან 9-მდე მისდიონ

13. Amazon-მა გადაწყვიტა ყველაზე სექსუალურ ალექსაზე მოეყოლა. ძნელია არ დაეთანხმო, როცა მის როლს მაიკლ ბ. ჯორდანი ასრულებს და თანაც წელს ზემოთ იხდის

14. ფორდმა უფრო სერიოზული მესიჯებით გადაწყვიტა რეკლამის დატვირთვა და პანდემიით გადაღლილ მსოფლიოს გამძლეობისკენ მოუწოდა

15. Chipotle-მ კი ყველაზე დიდ გამოწვევებზე საუბარი გადაწყვიტა და ერთ უბრალო ბურიტოსა და სამყაროს შორის დიდი კავშირი 1-წუთიანი შესანიშნავი რეკლამით გვიჩვენა