2025 წლის III კვარტალში, ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 29.3 მილიონი ლარი მიიღეს. ComCom-მა "მაუწყებლობის შესახებ" კანონის საფუძველზე, "ტელეიმედის", "რუსთავი 2"-ის, "პოსტვ"-ის, "ჯი-დი-ეს"-ის, "ტვ პირველის" და "ფორმულას" დამფინანსებლების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებიც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებლებს რეკლამაში ყველაზე მეტს უხდიდნენ.

"ტელეიმედი"

"ტელეიმედის" რეკლამის დამკვეთი კომპანიები, რომლებმაც აღნიშნულ პერიოდში მაუწყებელს 500 000 ლარზე მეტი გადაუხადეს, იყვნენ: "მეამა", "შპს სმარტ კაპიტალ ქონსალთენს" და "შპს ორბი ჯგუფი მილენიუმ". 100 000 ლარიდან 500 000 ლარამდე კი "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია", "ვიმ ბილ დან საქართველო", "საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტრო", "პსპ ფარმა", "საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისია", "აიდიეს ბორჯომი თბილისი“ და "ნესტლე საქართველო" ხარჯავდნენ.

"რუსთავი 2"

"რუსთავი 2"-ს (მედია ჰოლდინგი) სარეკლამო დროში 500 000 ლარზე მეტი "მეამამ" გადაუხადა. 100 000-დან 500 000 ლარის ფარგლებში "შპს ორბი ჯგუფი მილენიუმი“ და "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია" იხდიდნენ. "ავერსი ფარმამ", "ვიმ ბილ დან საქართველომ" და "აიდიეს ბორჯომი თბილისმა" კი 50,000-დან 100,000 ლარამდე გადაიხადეს. 7 000-დან 50 000 ლარამდე "პსპ ფარმამ", "ჯი ემ ფარმასიუთიქალსმა", "მაგთიკომმა“ და "საქართველოს ცენტრალურმა საარჩევნო კომისიამ“ დახარჯეს.

"ჯი-დი-ეს"

ტელეკომპანია "ჯი-დი-ეს"-ს რეკლამაში 500 000 ლარზე მეტი "მეამამ" და "შპს სმარტ კაპიტალ ქონსალთენსმა" გადაუხადეს. 100 000-დან 500 000 ლარამდე დახარჯა "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ". ხოლო კომპანიები, რომლებმაც მაუწყებელს სარეკლამო დროში 7 000-დან 50 000 ლარამდე გადაუხადეს, იყვნენ: "ვიმ ბილ დან საქართველო“, "აიდიეს ბორჯომი თბილისი", GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o, "კოლგეიტ პალმოლივი“, "ლაქტალის ჯორჯია", "ნესტლე საქართველო" და "იაკობზ დაუ ეგბერტს საქართველო".

"პოსტვ"

რაც შეეხება "პოსტვ"-ის, მაუწყებელს 2025 წლის III კვარტალში 500 000 ლარზე მეტი "მეამამ" გადაუხადა. 100 000-დან 500 000-მდე ლარის ფარგლებში "შპს ბუმბა", "შპს ჯეოკეპ", "ვისოლ ავტო ექსპრეს", "შპს ბუნებრივი აირი", "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" და "სტერეო +" ხარჯავდნენ. კომპანიებმა "შპს სოლუშენ გრუპმა" და "ტიფლის ფაბმა" სარეკლამო დროში 50 000-დან 100 000 ლარამდე გადაიხადეს. 7 000-დან 50 000 ლარამდე თანხას იხდიდა "შპს ჩემი ნენა".

"ტელეკომპანია პირველის"

"ტელეკომპანია პირველის" დამკვეთ კომპანიებს, რომლებიც მაუწყებლის სარეკლამო დროს 100 000-დან 500 000 ლარის ფარგლებში ყიდულობდნენ, "შპს მერკადო" და "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია" წარმოადგენდნენ. 50 000-დან 100 000 ლარამდე კი "პსპ ფარმა" და "შპს გეოპლანტი" იხდიდნენ. ამავე პერიოდში, 7 000-დან 50 000-მდე ლარი "ალტა რითეილერმა", "ვაზისუბნის მამულმა", "შპს პირველმა მეღვინეობამ", "სილქნეტმა", "შპს ეკო ინვესტმა" და "ნოვამ" დახარჯეს.

"ფორმულა"

ტელეკომპანია "ფორმულას" შემთხვევაში, რეკლამაში 100 000-დან 500 000 ლარის ფარგლებში "კოკა-კოლა ბოთლერს ჯორჯია" იხდიდა. 50 000-დან 100 000-მდე ლარის ფარგლებში კი "შპს გეოპლანტი", "ვაზისუბნის მამული" და "პსპ ფარმა" ხარჯავდნენ. კომპანიები "თიბისი ბანკი", „შპს მერკადო“, "მაგთიკომი", "შპს ელდრაივი", "პრო მედია" და "საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისია" კი რეკლამაში 7 000-დან 50 000 ლარამდე იხდიდნენ.

მონაცემებს ComCom ავრცელებს.