ბოლო რამდენიმე დღის განმავლობაში ტიკტოკზე მილიონობით ნახვა დააგროვა ჩელენჯმა, სახელწოდებით — She deserves the purs. ტრენდის ფარგლებში, ადამიანები ტოვებენ სასაჩუქრე ბარათებს ან ფულს ისეთ მაღაზიებში, როგორიცაა Target და Walmart. ჩელენჯის მიზანია, ხელი შეუწყოს დედებს, რომლებსაც ხშირად შვილების გამო საკუთარ სურვილებზე უარის თქმა უწევთ.

ეს ყველაფერი იმით დაიწყო, რომ დედამ ბავშვთა ჰიგიენის განყოფილებასთან დატოვებული ჩანთის ვიდეო დადო. ვიდეოს ავტორისთვის იყო სიმბოლო იმისა, რომ დედებს ხშირად უწევთ უარი თქვან საკუთარ სურვილებსა და მოთხოვნილებებზე.

@denaeshagonzalez To the Mother who chose themselves last, you deserve the world tonight and always.🤎 #motherhood #motherhoodunplugged #parenting #parentsoftiktok ♬ original sound - 𝙅𝙖𝙘𝙤𝙗🇵🇱

მალევე გამოჩნდნენ ადამიანები, რომლებმაც ტრენდი გააკრიტიკეს. მათი აზრით, დედების დახმარების სურვილი ძალიან კარგია, მაგრამ საჩუქრები დიდი ალბათობით ხშირად ადრესატამდე ვერც კი მიაღწევს.

@janedoe0018

Actually, I do think performative is the right word. Not because I think these creators have any I’ll intent, but because this “She deserved the purse” trend is a simple action they can do that will look good for them with zero regard for the impact of their “help”. I understand the idea is that by putting money in the baby isle you are reaching moms, but for creators with millions of followers to post that they are doing this is not for those moms, it’s for then and their accounts. Not all help is helpful and I can see this causing more harm than good.

♬ original sound - No Name Jane

უნდა ითქვას ისიც, რომ ზოგიერთმა აღნიშნული ტრენდი არა თუ გააკრიტიკა, არამედ გააშარჟა კიდეც.

She Deserved the Purse ჩელენჯი არის შესანიშნავი მაგალითი იმისა, თუ როგორ შეუძლია სოციალური მედიის ძალას გააერთიანოს ადამიანები და მათ შორის სოლიდარობა შექმნას.