უცხოური დაფინანსებით, ქვეშეთის სოფელ კობთან დამაკავშირებელი 9 კმ-იანი გვირაბის გაჭრა დასრულდა
![](http://joey.on.ge/2024/04/23/438685985_818110790347158_967353565946095099_n_6627c03c96870.jpg)
ფოტო: საავტომობილო გზების დეპარტამენტი
მოკლედ: ქვეშეთი-კობის 9-კილომეტრიანი გვირაბის გაჭრის პროექტი, რომელიც უცხოური დაფინანსებით, კერძოდ, ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) და აზიის განვითარების ბანკის (ADB) ფინანსური მხარდაჭერით ხორციელდებოდა, დასრულდა.
- პროექტის საერთო ღირებულება 1.2 მილიარდი ლარია.
დეტალები: საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, საქართველოში ყველაზე გრძელი, ქვეშეთი-კობის გვირაბის სიგრძე ცხრა კილომეტრი, დიამეტრი კი 15 მეტრია.
- ქვეშეთი-კობის პროექტის ფარგლებში, ჯამში, შენდება განათების სისტემით უზრუნველყოფილი 23 კმ-იანი 2 ზოლიანი ასფალტ-ბეტონის გზა, რომელიც მოიცავს 5 ხიდისა და 5 გვირაბის მშენებლობას და 1 ხიდის რეაბილიტაციას.
- პროექტი ითვალისწინებს გუდაურამდე მისასვლელი 5 კმ-იანი ახალი გზის და ტურისტული ცენტრის მშენებლობას.
"ამჟამად ქვეშეთიდან კობამდე მგზავრობას 1 საათი სჭირდება, ზვავსაშიშროების გამო კი, ხშირად მოძრაობა იკრძალება კიდეც, პროექტის დასრულების შემდეგ, მონაკვეთის გავლას მხოლოდ 15 წთუთი დასჭირდება" — წერს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი.
- მათივე ინფორმაციით, ქვეშეთი-კობის 23 კმ-იანი გზის მშენებლობა, ეტაპობრივად, 2024-2025 წლებში დასრულდება.
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
გადახედვა
-
-
-
გადახედვა
-
კომენტარები