ოთარ შამუგია

29 Dec. 2022, 18:01

ექსპორტის მაჩვენებლების ზრდა იმის შედეგია, რომ ჩვენ აქტიურად ვმუშაობთ, რათა დავგეგმოთ რაც შეიძლება მეტი ღონისძიება იმ პრიორიტეტულ ბაზრებზე, სადაც ჩვენი მიზანი ქართული ღვინის პოპულარიზაციაა. მომავალ წელს მხოლოდ ბიუჯეტიდან 14 მლნ ლარი დაიხარჯება ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის მსოფლიოს არაერთ ქვეყანაში, მათ შორის, ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ევროპის ბაზარზე, ჩინეთში.

ამ მიმართულებით აქტიურად ვიწყებთ საქმიანობას სამხრეთ კორეაში. აღსანიშნავია, რომ ამერიკის და იაპონიის ბაზრებზე, ექსპორტის, დაახლოებით, 40%-იანი ზრდა გვაქვს. შესაბამისად, ჩვენი მხრიდან უფრო მეტი მხარდაჭერა იქნება იმისათვის, რომ ქართული ღვინო მეტად პოპულარული გახდეს. მეწარმეებს კიდევ უფრო მეტად დავეხმარებით, რომ მათ შეძლონ ქვეყნიდან ექსპორტზე მეტი პროდუქციის გატანა


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. ტესტი: გამოიცანი, ვინ რა თქვა სასამართლოზე
  2. რა ხდება ყარაბაღში — ბოლო სიახლეები
  3. რას პასუხობს ლიბერთი ბანკი კითხვას, არის თუ არა ფარცხალაძე მათი კლიენტი
  4. დავალიანება ყველა უნივერსიტეტის სტატუსშეჩერებულ სტუდენტს გაუნულდება FreeUni-სა და AgrUni-ის გარდა — რა ხდება
  5. აზერბაიჯანში ომის მოწინააღმდეგეებს აკავებენ

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

აშშ-ში დაკარგული 2 წლის ბავშვი ტყეში მძინარე იპოვეს, ის ოჯახის ცუგას ბალიშად იყენებდა

აშშ-ის შტატ მიჩიგანში 2 წლის ბავშვი სახლიდან გაიპარა და თითქმის 5 კილომეტრი იხოხა. მას თან ოჯახის ორი ძაღლი მიჰყვებოდა.…