ოთარ შამუგია

29 დეკ, 2022

ექსპორტის მაჩვენებლების ზრდა იმის შედეგია, რომ ჩვენ აქტიურად ვმუშაობთ, რათა დავგეგმოთ რაც შეიძლება მეტი ღონისძიება იმ პრიორიტეტულ ბაზრებზე, სადაც ჩვენი მიზანი ქართული ღვინის პოპულარიზაციაა. მომავალ წელს მხოლოდ ბიუჯეტიდან 14 მლნ ლარი დაიხარჯება ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის მსოფლიოს არაერთ ქვეყანაში, მათ შორის, ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ევროპის ბაზარზე, ჩინეთში.

ამ მიმართულებით აქტიურად ვიწყებთ საქმიანობას სამხრეთ კორეაში. აღსანიშნავია, რომ ამერიკის და იაპონიის ბაზრებზე, ექსპორტის, დაახლოებით, 40%-იანი ზრდა გვაქვს. შესაბამისად, ჩვენი მხრიდან უფრო მეტი მხარდაჭერა იქნება იმისათვის, რომ ქართული ღვინო მეტად პოპულარული გახდეს. მეწარმეებს კიდევ უფრო მეტად დავეხმარებით, რომ მათ შეძლონ ქვეყნიდან ექსპორტზე მეტი პროდუქციის გატანა


კომენტარები

კვირის ტოპ-5

  1. რა ეღირება ლარი უქმეებზე?1978 ნახვა
  2. ფუნიკულიორთან ჩაინგრა შენობა — დაიღუპა 28 წლის ბიჭი და 2 ადამიანი დაშავდა1086 ნახვა
  3. მიხეილ ყაველაშვილის მრჩეველი "ფუკოს ქანქარას" წამყვანი გახდა — ვინ არის ლუკა ეხვაია?1069 ნახვა
  4. ქუთაისში, სპეცოპერაციის შედეგად, 7 პირი დააკავეს — ერთ-ერთი ბაზრის დირექტორია995 ნახვა
  5. რისთვის დააკისრა ინგლისის სასამართლომ ირაკლი რუხაძეს $170 მილიონის გადახდა?752 ნახვა

გირჩევთ

ახლა კითხულობენ

გადახედვა

ყველაზე ბედნიერი ქვეყნები დასახელდა — ნახეთ, როგორ გამოიყურება ათეული

20 მარტს, ბედნიერების საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით, გაეროს მხარდაჭერით მომზადებული ბედნიერების მსოფლიო ანგარიში…

!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~