კომპანია სარაჯიშვილმა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში გადაწყვიტა, რომ ქვეყანაში პანდემიის შედეგად გამოწვეული მდგომარეობის გამოსწორებაში თავისი წვლილი შეიტანოს და კორონავირუსთან ბრძოლის ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა.

StopCov ფონდი სპეციალური პლატფორმაა, სადაც ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს სურვილის შემთხვევაში შესაძლებლობა აქვთ კორონავირუსთან საბრძოლველად ნებისმიერი ოდენობის თანხა გადარიცხონ. ეს თანხა მთლიანად მოხმარდება საჭირო სამედიცინო აღჭურვილობის შეძენას თუ სხვა აუცილებელად გასატარებელი ღონისძიებების დაფინანსებას.

"ვთვლით, რომ დღეს სახელმწიფო, კერძო სექტორი და საზოგადოება ერთიანი ძალებით უნდა გავუმკლავდეთ არსებულ გამოწვევას. დარწმუნებულები ვართ, რომ ყველა ერთად შევძლებთ ამას. გავითვალისწინოთ რეკომენდაციები და ვიზრუნოთ ერთმანეთზე", — აცხადებენ კომპანიაში.

ამ მნიშვნელოვანი ნაბიჯის გადადგმასთან ერთად კომპანია სარაჯიშვილი ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციასა და საქართველოს დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცენტრის მიერ გაცემულ რეკომენდაციების ითვალისწინებს და უსაფრთხოების ზომებს გამკაცრებულად იცავს:

  • კორონავირუსის მასობრივად გავრცელების საშიშროების დღიდან კომპანიაში აქტიურად ტარდება სადეზინფექციო სამუშაოები;
  • კომპანიაში დასაქმებული თანამშრომლები სრულად გადავიდნენ მუშაობის დისტანციურ რეჟიმზე;
  • დროებით დაიხურა სარაჯიშვილის ბრენდ მაღაზია.

პირველი ქართული ღვინის ბრენდი სრულად აცნობიერებს, თუ რა გამოწვევების წინაშეა საქართველოს მოსახლეობა მთელ მსოფლიოსთან ერთად და სრულ მზადყოფნას აცხადებს, რათა საჭიროების შემთხვევაში ერთობლივი ძალებით ებრძოლოს პანდემიის შედეგებს.